Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Frank77

Frank77

• Lid sinds 26 maart 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 10:59

Goedendag,

Ik heb bij mijn meeste contacten die ik vanuit mijn Google account in mijn HTC Hero heb staan de profielfoto van Facebook gekoppeld.

Echter nu heb ik een aantal personen waarbij de foto niet zichtbaar word. Mijn telefoon geeft wel aan dat er een Facebook profiel van is maar geeft dan het standaard “fotootje” met het Facebook logo weer?

Ik heb inmiddels geprobeerd via Autosync alles te updaten maar dat bied geen resultaat.

Iemand een idee/tips?

Bewerkt (1 juli 2011 10:59)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 14:18

Als ik rechts boven in een contact op gekoppeld druk en daarna links boven op de foto kan ik de foto selecteren staat er daar niet tussen ?, Dit kan ik zo tenminste op mijn sensation doen bij de samsungs zal het het wel ongeveer het zelfde zijn

Bewerkt (1 juli 2011 14:18)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 16:03

Staan die contacten niet toevallig op de SIM? Daar kan je nl geen foto's toevoegen.

Bewerkt (1 juli 2011 16:03)
Frank77

Frank77

• Lid sinds 26 maart 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 17:14

@galaxyjet & @Carlos0-0 Sorry voor mijn late reactie, ben de laatste tijd nogal afwezig geweest en niet bezig geweest met mijn phone. Toch bedankt voor jullie reacties, top!

@Carlos0-0: Ik heb geen samsung maar een HTC Hero. Maar android lijkt mij android ;-) Het klopt inderdaad wat jij zegt. Bij iedere contactpersoon die ik via google op mijn account heb staan kan ik FB profielfoto koppelen. Echter heb ik bij 2 vrienden van FB dat ik dat niet kan. Tis geen ramp maar het irriteert me dan weer :-(

@galaxyjet: mijn contacten staan niet op mijn SIM.(wel de belangrijkste als een back-up maar die staan zeker ook in mijn google account) dus daar lijkt het mij dan ook niet aan te liggen.

Ik heb inmiddels een gekeken naar ander contactpersonen, ook die ik onlangs heb toegevoegd, en zag dat ik bij opmerkingen in mijn google account een code heb staan met daarin o.a. het id nummer. Deze heb ik ook van de personen opgezocht waarbij ik geen FB foto in mijn google krijg. Helaas mocht dat ook niet baten.

Ik ben benieuwd wat het kan zijn.

Bewerkt (15 juli 2011 17:14)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 22:55

Oke ja je zij niet wat je had dus ik had het idee een samsung maar heb zelf ook een htc, Maar ik heb idd ook niet bij iedereen een foto hij vind niet iedereen dat doet die denk ik pas als ik zeg dat die alle contacten mag synchroniseren en dat heb ik niet aan.

Bewerkt (15 juli 2011 22:55)
kees_draaihuis

kees_draaihuis

• Lid sinds 05 oktober 2011
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2012
  • 09:37

Mocht iemand inmiddels het antwoord weten, ik ben ook benieuwd want ik heb hetzelfde ‘probleem’ en krijg het niet voor elkaar.

Bewerkt (24 april 2013 14:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren