Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MrHans

MrHans

• Lid sinds 21 februari 2011
  • Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2011
  • 11:14

Sinds vandaag is een nieuwe publieke, time limited, beta versie te downloaden V1.12.0

Het probleem met de afbeeldingen opslaan is hierin opgelost. Je kan deze gratis downloaden van het Tapatalk community forum.

Wel even een account aanmaken en inloggen want anders download ie niet… Enjoy :-P

Bewerkt (25 juni 2011 11:14)
fon

fon

• Lid sinds 26 juni 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2011
  • 00:24

Hoi, mag ik in dit topic even een heel andere vraag stellen over tapatalk? Op mijn telefoon lees ik dit forum (en andere ook) eigenlijk altijd via de browser, vind dat prima. Maar nu krijg ik steeds de melding: “This forum has an app for Android phone. Click OK to learn more about Tapatalk”. Als je dat doet kom je op de market en kun je het dus aanschaffen. Maar als je op annuleren klikt ga je gewoon naar het forum, maar zodra je dan weer verder klikt krijg je weer die melding…..ik word er gek van want ik wil helemaal geen tapatalk….Nou krijg ik dus maar niet gevonden hoe ik die melding definitief wegkrijg, iemand die dat weet misschien?? Vast bedankt! Yvonne

Bewerkt (5 juli 2011 00:24)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2011
  • 00:27

Goh dat is vreemd, want ik krijg die melding maar 1 keer. Als ik op annuleer klik en daarna verder surf op het forum komt die melding niet meer terug.

Bewerkt (5 juli 2011 00:27)
fon

fon

• Lid sinds 26 juni 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2011
  • 23:54

Nou @Barito da's echt raar inderdaad…..heb het net nog maar eens even geprobeerd en ik blijf die melding krijgen….elke keer dat ik iets aanklik of weer terugga naar de vorige pagina. Dacht even dat het misschien met wifi te maken had ofzo maar ook dat maakt niks uit….
Heeft echt niemand verder hier ook last van????

Bewerkt (5 juli 2011 23:54)
Bartito

Bartito

• Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2011
  • 00:30

fon;188982
Nou @Barito da's echt raar inderdaad…..heb het net nog maar eens even geprobeerd en ik blijf die melding krijgen….elke keer dat ik iets aanklik of weer terugga naar de vorige pagina. Dacht even dat het misschien met wifi te maken had ofzo maar ook dat maakt niks uit….
Heeft echt niemand verder hier ook last van????

Heb het net eens met een andere browser geprobeerd, nl Dolphin mini, en nu krijg ik het zelfs niet de eerste keer.
Met de standaard browser kreeg ik het enkel de eerste keer.

Bewerkt (6 juli 2011 00:30)
fon

fon

• Lid sinds 26 juni 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2011
  • 00:36

Aha dus dat kan het probleem zijn…..zit gewoon op de standaard browser….
Dat wordt dan nu even het forum doorspitten om te kijken hoe ik er een andere browser op krijg dan… :confused:. Maar superbedankt voor het uitproberen!

Bewerkt (7 juli 2011 00:36)
Bartito

Bartito

• Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2011
  • 01:24

fon;189497
Aha dus dat kan het probleem zijn…..zit gewoon op de standaard browser….
Dat wordt dan nu even het forum doorspitten om te kijken hoe ik er een andere browser op krijg dan… :confused:. Maar superbedankt voor het uitproberen!

Graag gedaan.
Maar met de standaard browser krijg ik maar 1 keer die melding en daarna nooit meer…
Je kan gewoon in de market bv dolphin mini downloaden.Je hoeft geen gekke toeren uit te halen om een andere browser te krijgen op je telefoon

Succes

Bewerkt (7 juli 2011 01:24)
fon

fon

• Lid sinds 26 juni 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2011
  • 23:29

Yes!!! Dat was het dus……superbedankt voor de tip! Moet wel even wennen aan die andere browser (lijkt ook trager) maar nu krijg ik die stomme melding ook maar 1 keer aan het begin alleen en als je dan annuleren klikt blijft ie weg……
Blijf het vreemd vinden (met froyo had ik er geen last van) maar goed…….het is opgelost.

Bewerkt (7 juli 2011 23:29)
Bartito

Bartito

• Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2011
  • 00:02

fon;189852
Yes!!! Dat was het dus……superbedankt voor de tip! Moet wel even wennen aan die andere browser (lijkt ook trager) maar nu krijg ik die stomme melding ook maar 1 keer aan het begin alleen en als je dan annuleren klikt blijft ie weg……
Blijf het vreemd vinden (met froyo had ik er geen last van) maar goed…….het is opgelost.

Kijk eens aan, weer een gelukkige ziel op AW!
Have fun nu

Bewerkt (8 juli 2011 00:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren