Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

knutsel

knutsel

• Lid sinds 08 februari 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2009
  • 12:26

Ik wil mijn Gmail account veranderen .Maar ik heb hem ooit op automatisch inloggen gezet.
Hoe kan ik hem dan zo aanpassen dat hij na het aanklikken van het standaard g-mail envelopje de
nieuw aangemaakte Gmail gaat openen?

Hij blijft nu hardnekkig de “verkeerde account ”openen.

Bewerkt (12 februari 2009 12:26)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 12 februari 2009
  • 12:55

Goede vraag!

Het enige dat ik me kan bedenken is:

Settings>SD Card en phone storage>Factory data reset

LET WEL, ALLE DATA GAAT VERLOREN

Wellicht dat er nog andere mogelijkheden zijn, maar ben ze nog niet tegengekomen…..

Bewerkt (12 februari 2009 12:55)

Uhmmmm…. Android?

richmc74

richmc74

• Lid sinds 16 februari 2009
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2009
  • 12:13

Ruud
Goede vraag!

Het enige dat ik me kan bedenken is:

LET WEL, ALLE DATA GAAT VERLOREN

Wellicht dat er nog andere mogelijkheden zijn, maar ben ze nog niet tegengekomen…..

moet je als je gereset hebt . ook je G1 weer simlockvrij maken ?? of hoeft dat dan niet meer???

groet richard

Bewerkt (16 februari 2009 12:13)
Tom

Tom

• Lid sinds 18 februari 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2009
  • 20:21

Wat je eens zou kunnen proberen: verander (tijdelijk) je Google Accounts-wachtwoord. Daarna moet je G1 op z'n minst gaan mekkeren over een verkeerd wachtwoord. Wellicht kun je dan ook je gebruikersnaam aanpassen? Geen idee hoe dat dan gaat met het syncen van contacts/events. Backups aangeraden ;-).

Bewerkt (18 februari 2009 20:21)
richmc74

richmc74

• Lid sinds 16 februari 2009
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2009
  • 22:51

Je moet reset doen , anders krijg je geen andere account erin…

na reset aanmelden met je gmail account dus naam en password , maar nog niet aan melden.. eerst op menu drukken en apn klikken dan menu nogmaals, dus in menu van apn.. dan nieuwe apn maken met de juiste instellingen die je kunt vinden hier op forum.. die opslaan en dan ww ivoeren in inloggen maar

en paar basisinstellingen volgen …

succes

heb ik al gedaan en werkt gewoon

groet richard

oja gps tracker werkt ook zeer goed

Bewerkt (19 februari 2009 22:51)
knutsel

knutsel

• Lid sinds 08 februari 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2009
  • 16:11

even een paar vragen voordat ik een harde reset doe.

ben ik dan ook mijn telefoon nummers kwijt die ik als g1 erbij heb ingevoerd . want bij het begin kon ik de reeds bestaande ze gewoon van de sim inlezen.

Ik heb het toestel van T-mobil gekregen met de post .
sim kaart erin en gaan . maps / calculator / market etc stonden er al .
blijven die er dan nog wel? of moet ik nu t-mobil instellingen ergens vandaan halen ?

later heb ik via market veel dingen geinstalleerd , om dat weer te doen vind ik niet erg ,
alleen nu heb ik nog 16mb free intern geheugen over .
liever installeer ik direct naar mijn 8GB schijf want dan heb ik veel meer intern geheugen over toch?
en dan is hij toch sneller?

ik vind het niet erg om de reset te doen , want als ik mijn music wil gebruiken dit icoontje stond er ook al standaard erop. hoor ik na een liedje soms een andnav kreet van (turn to right) en dan weer een gewoon liedje . ik denk dat dat is gekomen door het installeren van andnav2 en toen had ik vlgs mij nog niet de functie knop applicatie voor non market opengezet .

en uittterraard de nieuwe instelling van G-mail . maar er wordt gemeld dat ik na invoeren naar apn moet gaan wat wordt hier mee bedoeld ?

veel vragen , maar ja alles is nieuw(sgierig).

mvg

Bewerkt (22 februari 2009 16:11)
michiel

michiel

• Lid sinds 10 februari 2009
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2009
  • 10:49

hoi Knutsel
Een harde reset zet de G1 met Android weer in de default instelling, dus leeg bureaublad (behalve dan de standaard meegeleverde applics) en initieel ook een lege mail, agenda en contacts. Maar omdat je aanmeldt met je google account haalt hij het van de google server weer op, je mail, agenda en contacts dus (niet je applics).

Als het goed is heb je je muziek op je sd kaart staan, zo niet, dan alsnog even doen voor de harde reset, want alles wat op je sd staat wordt niet gewist. Zet daar dan ook de apk's van bv andnav2, zodat je die ook weer snel actief hebt.

Als je G1 een t-mobile ding is, dan hoef je de apn niet opnieuw in te voeren, deze wordt na de reset gewoon weer opgepakt.

Succes

Bewerkt (23 februari 2009 10:49)
koffiekitten

koffiekitten

• Lid sinds 19 oktober 2009
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2009
  • 20:39

Ruud;632

Wilde de T-Mobile Pulse resetten maar niks lukte wat ik tegen kwam op internet, home indrukken met uit knop enzovoort. Deze tip die Ruud gaf werkte wel perfect./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (22 april 2013 12:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren