Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

punt

punt

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 23:18

Hi!!

Gisteren heb ik de applicatie Gallery 3D uit de market gedownload na een tip van een maatje van me. Dit omdat de gallery die ik eerst had (stock) heel traag laadde. Deze app is denk ik een upgrade van de gewone gallery. Nou heb ik sinds vandaag helemaal geen gallery meer(zo lijkt het), het icoon in de appdrawer is veranderd naar een standaard android-icoontje met het onderschrift com.cooliris.media . Als ik dit icoon aanklik krijg ik eerst een force close van dit proces(com.cooliris.media.gallery), en vervolgens start WEL gewoon de gallery op. Ik heb geprobeerd om de app gallery 3d te verwijderen maar dit blijkt (via de gangbare manieren, bv uninstaller, market, enz) onmogelijk te zijn.

Ik heb ook geprobeerd om het proces te stoppen en vervolgens de map Android/data/com.cooliris.media te verwijderen, maar dit heeft ook geen effect gehad. Nou heb ik al heel wat research gedaan en heb gezien dat meerdere mensen dit probleem hebben/hadden, maar tot mijn grote frustratie eindigt elke vraag met nog meer vragen.

Ik draai Cyanogenmod 7.0.3, Amon-ra 2.0.1, Simple2Ext en heb sinds gisteren ook LauncherPro in gebruik genomen. ADW launcher staat gewoon nog te draaien op de achtergrond, ook deze krijg ik niet weg.

Note: ALTIJD na een reboot en eventjes nadat Launcher Pro al is opgestart, krijg ik een zwart scherm (paar seconden) en dan een force close van Launcher pro. Als ik op ‘wachten’ druk doet hij het daarna gewoon weer naar behoren.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee!!
Bij voorbaat dank!

Michiel

Bewerkt (2 juni 2011 23:18)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 2 juni 2011
  • 23:37

Heb je al geprobeerd om 3D gallery te verwijderen via toepassingen?
Ik heb zelf de originele verwijderd via root explorer en Quickpic vanuit de market gehaald.
Deze laad sneller en draait niet op de achtergrond mee, en groot voordeel is dat je je foto's beter kan organiseren vanuit de app.

Bewerkt (2 juni 2011 23:37)

AW Forum Queen voor het leven

dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 23:45

Je kan ook ff Titanium Backup installeren, daar zal die ook wel tussen de apps staan. Misschien onder 3d gallery of gewoon gallery, anders onder de procesnaam van com.cooliris…. Als je daar dan op klikt in TB kun je 'm uninstallen en dan moet hij goed weg gaan. Quickpic is zeker een aanrader, werkt veel beter dan die 3d gallery.

Bewerkt (2 juni 2011 23:45)
Yagoozy

Yagoozy

• Lid sinds 02 april 2010
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 23:46

Ik ben ook overgestapt van 3D gallery naar Quickpic.
Ik had met 3D gallery het probleem dat op een gegeven moment nieuwe foto`s niet meer getoond werden.

Bewerkt (2 juni 2011 23:46)
punt

punt

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2011
  • 15:29

Ok heb nog steeds geen oplossing voor mijn cooliris probleem gevonden, en heb ook geen idee hoe ik hem kan verwijderen, dit kan bij mij niet via de normale manieren. Maar ik ben wel overgestapt naar Quickpic en ik moet zeggen dat deze inderdaad een stuk beter en vooral sneller is dan Gallery 3D. Thx voor de comments!

Bewerkt (5 juni 2011 15:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren