Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Desirez

Desirez

• Lid sinds 26 april 2011
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 22:17

Hallo allemaal,

Na aanleiding van het stukje over batterijverbruik heb ik de Juicedefender Batterij Saver (gratis versie) op mijn mobiel gezet. Ik begrijp alleen nog niet helemaal wat deze app precies doet. Als ik mjn mobiel van de schermbeveiliging haal staat boven in de balk het juicedefendericoontje met een rood stipje. Dit stipje verdwijnt na een paar seconden. Als ik verder kijk staat er een melding data on (screen) screen x1.44. Wat betekend dit eigenlijk allemaal?

Groeten,

Bob

Bewerkt (25 mei 2011 22:17)
StefanAndroid

StefanAndroid

• Lid sinds 17 februari 2010
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 20:08

Dat betekent dat door die applicatie je batterij nu 1,44x langer mee gaat, dan dat je die applicatie niet zou gebruiken,

Bewerkt (27 mei 2011 20:08)
sjors86

sjors86

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 142
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2011
  • 13:58

rood stipje betekent dat er geen data verbinding is, als je scherm uitgaat zal die je 3g en wifi uitschakelen (je kunt zelf instellen hoe en wat).
Wanneer je je scherm weer activeert, zal ook de 3g weer worden geactiveerd, hierdoor krijg het icoontje een blauw puntje.

Bewerkt (28 mei 2011 13:58)
Mar

Mar

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2011
  • 14:56

sjors86;169134
rood stipje betekent dat er geen data verbinding is, als je scherm uitgaat zal die je 3g en wifi uitschakelen (je kunt zelf instellen hoe en wat).
Wanneer je je scherm weer activeert, zal ook de 3g weer worden geactiveerd, hierdoor krijg het icoontje een blauw puntje.

Heeft het ook zin om deze app te gebruiken als je vooral via Wifi op het internet zit?

Bewerkt (28 mei 2011 14:56)
Desirez

Desirez

• Lid sinds 26 april 2011
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 11:15

Bedankt voor de info. Mijn batterij zou nu 1.62x langer meegaan zegt Juicedefender. Ik vraag me wel af of dit werkelijk zo is.

Afgelopen weekend zat ik op wifi, maar kreeg elke keer de melding dat ie geen verbinding kon maken met de server. Zou dit met juicedefender te maken kunnen hebben? Eerder had ik hier nooit last van.

Bewerkt (30 mei 2011 11:15)
coralfang1

coralfang1

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 19:33

Ik heb de Desire Z en hij is niet geroot, dus nog stock froyo en sense die alle batterij opvreet. ik heb de gratis versie van juicedefender sinds enkele uren op mijn telefoon staan maar merk geen groot verschil (ondanks datie op ‘agressive’ staat). Ik zie het icoontje waar het in bovenstaande berichten over ging, maar als ik naar mijn meldingsbalk kijk staat er “data off(user) user/WiFi/screen” in plaats van aan? Heb hem nochtans enabled. Gebruik mijn gsm nooit met 3g of gps of dergelijke, en WiFi zet ik soms aan, maar ook meteen weer uit na gebruik. Kan het zijn dat juicedefender niet werkt in mijn geval? Of heeft het misschien te maken met het feit dat ik de Z niet geroot heb?

Alvast erg bedankt!

Bewerkt (30 mei 2011 19:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren