Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Miranda21485

Miranda21485

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2011
  • 21:45

hallo!

sinds gister ben ik in het bezit van de samsung galaxy s.

helaas krijg ik geen automatische melding als ik een nieuwe mail binnenkrijg.

Mailadres: KPN
Provider: Vodafone

binnenhaalfrequentie heb ik op 10 min. gezet. handmatig binnenhalen werkt wel gewoon en kan ook gewoon verzenden. instellingen zijn dus goed.

kan iemand mij helpen?

thx!!

Bewerkt (20 mei 2011 21:45)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2011
  • 21:54

Ik denk dat je mailadres niet juist is. Je moet het mailadres hebben wat je bv ook op je computer in zou geven, zoals hotmail, gmail, planetmail oid. Nog handiger is om je mail door te laten stutren naar je Gmail. Kijk even in dit topic, daar staat vast handige informatie voor je in: Tips & Trucs / Howto's

Bewerkt (20 mei 2011 21:54)
Samsung

Samsung

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2011
  • 23:19

Miranda21485;164615
hallo!

sinds gister ben ik in het bezit van de samsung galaxy s.

helaas krijg ik geen automatische melding als ik een nieuwe mail binnenkrijg.

Mailadres: KPN
Provider: Vodafone

binnenhaalfrequentie heb ik op 10 min. gezet. handmatig binnenhalen werkt wel gewoon en kan ook gewoon verzenden. instellingen zijn dus goed.

kan iemand mij helpen?

thx!!

Geen automatische melding? Misschien staat je notificatie uit?
Email - menuknop - meer - accountinstellingen - E-Mailmeldingen aanvinken.

Bewerkt (20 mei 2011 23:19)
Rosita003

Rosita003

• Lid sinds 27 maart 2011
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2011
  • 23:41

het klinkt misschien raar, maar ik heb zo'n soortgelijk probleem op mijn laptop. Als ik thuis ben wordt alles netjes verstuurd en ontvangen, maar als ik op school zit kan ik niks versturen via mijn kpnmail. Instellen op mijn telefoon heb ik nog niet gedaan, lijkt me wel erg handig, maar ik wil wel een overzicht hebben van alle mails die binnenkomen, niet dat ik de helft op mijn telefoon binnenkrijg en de andere helft op mijn laptop. Weet iemand hoe dat werkt?

Bewerkt (20 mei 2011 23:41)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2011
  • 07:47

Rosita003;164687
het klinkt misschien raar, maar ik heb zo'n soortgelijk probleem op mijn laptop. Als ik thuis ben wordt alles netjes verstuurd en ontvangen, maar als ik op school zit kan ik niks versturen via mijn kpnmail. Instellen op mijn telefoon heb ik nog niet gedaan, lijkt me wel erg handig, maar ik wil wel een overzicht hebben van alle mails die binnenkomen, niet dat ik de helft op mijn telefoon binnenkrijg en de andere helft op mijn laptop. Weet iemand hoe dat werkt?
Je kunt in je mailprogramma op je laptop instellen dat er een kopie van het bericht op de server achter moet blijven. Op die manier kan je je mail op alle devices lezen. Stel ook even in dat na een aantal dagen die mail op de server verwijderd wordt, anders loopt daar snel je mailbox vol.

Bewerkt (21 mei 2011 07:47)
Miranda21485

Miranda21485

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2011
  • 23:43

Verstuur je de mail via webmail? En verzend ie dan niet? Haal je je mail op via outlook thuis? Misschien staat outlook dan op automatisch verzenden verzenden/ontvangen. Als dat zo is worden de mails direct van de webmail naar outlook verplaatst. Via opties kan je dit in outlook veranderen.

Over mijn kpnmail-probleem; ik heb het vinkje wel gewoon aan gevinkt staan. Heb gister het toestel even uit en weer aangezet en tot nu toe werkt het weer goed en krijg ik de mails gewoon weer binnen met melding. Maar heb op dit forum gelezen dat meer mensen dit probleem hadden en na een herstart de mail een dag goed werkte en daarna niet meer, dus ben benieuwd hoelang het werkt. Als iemand dus nog suggesties heeft zijn die van harte welkom.

Over doorsturen naar Gmail: als je dan een mail verstuurd via Gmail (dus reageert op een mail die doorgestuurd is van KPN naar Gmail), krijgt de ontvanger dan mijn kpnmail te zien? Kan je dit instellen? Blijven de mails wel in de inbox van m'n kpnmail (webmail) staan?

Iedereen alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes Miranda

Bewerkt (21 mei 2011 23:43)
iDanny

iDanny

• Lid sinds 26 mei 2010
  • Berichten 255
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 00:06

Theoretisch zou je geen problemen moeten hebben als je de juiste POP3 instellingen enzo hebt. Mijn suggestie: Stuur iedereen een mail met je nieuwe gmail adres. en gebruik die voortaanAlle mailtjes van je KPN account laat je doorsturen naar GMAIL en laat je gelijk filteren met een TO: filter…
case closed! Maargoed, moet je wel een ander mail adres willen hebben. Andere optie is inderdaad je GMAIL en KPN mail koppelen.. Lastig verhaal vind ik zelf. Of al je mail instellingen (mail server, smtp, pop3 ect.) nog eens nakijken…

Bewerkt (24 mei 2011 00:06)
Miranda21485

Miranda21485

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 11:00

Ik heb nu mn KPN mail door laten sturen naar Gmail en als afzender in Gmail KPN gezet. Het werkt nu prima… alleen is het leesscherm (conversatieweergave) in Gmail zwaaaaaaaaaar irritant!

Bewerkt (24 mei 2011 11:00)
Sample88

Sample88

• Lid sinds 30 maart 2011
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 11:25

Je zou eventueel een ander mailprogramma kunnen gebruiken/proberen. Ik gebruik zelf K-9 mail en vindt het erg prettig, loopt tenminste ook niet vast zoals de e-mail app van Android dat wel deed..

Bewerkt (24 mei 2011 11:25)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 11:40

Rosita003;164687

Dan moet je kijken wat je bij je SMTP instellingen hebt staan.
Als je daar gewoon de standaard KPN instelling hebt staan, dan kun je idd alleen maar thuis (op je KPN internet) mails versturen.
Als je op school geen KPN internet hebt, kan er dus ook niets verzonden worden, maar wel ontvangen worden.

Bewerkt (24 mei 2011 11:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren