Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mar

Mar

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 16:56

tuxy;171726
De app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.
Heb jij nu je de app hebt verwijderd en er weer opgezet nog steeds geluid bij de navigatie? Ik heb dit nl. ook gedaan en was bij de tweede keer de app erop zetten het stemgeluid kwijt en krijg het niet meer voor elkaar om het er weer op te krijgen.

Met het probleem van die kaarten kan ik je helaas niet verder helpen. Ik heb ze gewoon via Navit gedownload en gebruik ze. Staat inderdaad als bin-bestand op de sd.

Bewerkt (3 juni 2011 16:56)
tuxy

tuxy

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2011
  • 09:46

Mar,

Het is me gelukt om Navit werkend te krijgen. Moest namelijk de gps-antenne aanzetten, anders toont deze geen kaarten.
Heb deze idd er ook al eens opnieuw geïnstalleerd, maar stemgeluid ben ik niet kwijtgeraakt daardoor.
Je dient blijkbaar wel een aparte app te installeren voor het stemgeluid, maar tijdens de installatie van de Navit app, wordt dit je gevraagd als ik me niet vergis.

Bewerkt (5 juni 2011 09:46)
Mar

Mar

• Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2011
  • 10:13

Super dat het nu naar wens werkt tuxy.

Ik ben best wel tevreden over Navit. Heeft ( nog ) niet zo erg veel mogelijkheden maar dat wat ik tot nu heb gezien vind ik goed voor een gratis en offline programma. Ik gebruik het nu steeds zonder stem maar moet dan te vaak op de kaart kijken. Ga maar voor de tigste keer Navit er af halen en er weer opzetten in de hoop dat ik het stemgeluid weer krijg.

Bewerkt (5 juni 2011 10:13)
tuxy

tuxy

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2011
  • 11:48

Mar,

Zou het eventueel kunnen helpen om je Market te resetten? Weet niet direkt hoe dit moet, maar had dit ergens gelezen.
Persoonlijk luister ik niet naar de routebeschrijving, ik kijk altijd op de kaart, daar het eigenlijk een engelse stem is, die soms eens een woordje in het nederlands probeert te zeggen maar is moeilijk te verstaan.
Gisteren de gps-app gebruikt, en begeleidde me perfect tot aan mijn bestemming.
Moet wel nog veel uitzoeken, want zou graag willen weten of je op voorhand een bestemming kan toevoegen, kwestie van reisvoorbereiding.
Alsook blijkt dat de app geen straatnamen kent als je een adres wil opgeven.

Bewerkt (5 juni 2011 11:48)
Mar

Mar

• Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2011
  • 12:38

tuxy;173012
Mar,

Zou het eventueel kunnen helpen om je Market te resetten? Weet niet direkt hoe dit moet, maar had dit ergens gelezen.
Persoonlijk luister ik niet naar de routebeschrijving, ik kijk altijd op de kaart, daar het eigenlijk een engelse stem is, die soms eens een woordje in het nederlands probeert te zeggen maar is moeilijk te verstaan.
Gisteren de gps-app gebruikt, en begeleidde me perfect tot aan mijn bestemming.
Moet wel nog veel uitzoeken, want zou graag willen weten of je op voorhand een bestemming kan toevoegen, kwestie van reisvoorbereiding.
Alsook blijkt dat de app geen straatnamen kent als je een adres wil opgeven.

Ik ben zelfs een paar weken geleden zover gegaan dat ik de fabriekinstellingen terug heb gezet en opnieuw ben begonnen. Maar helaas nog steeds geen stem bij Navit. Heb er ook een tts, maar nog steeds niets. Snap het niet.
Wat vreemd dat jij een Engelse stem hebt. De allereerste keer toen ik Navit had geïnstalleerd had ik een goed verstaanbare Nederlandse stem ( vrouw ).
Ik kan wel gewoon straatnamen invoeren. Als het programma aan is tik je op het scherm. Dan kies je de knop “acties”. Dan “Plaats”. Dan tik je een plaatsnaam in; bv. Apeldoorn en als je die hebt geselecteerd dan krijg je een menuutje met “Straten” “Gebruik als bestemming” etc etc.

Bewerkt (5 juni 2011 12:38)
tuxy

tuxy

• Lid sinds 12 mei 2011
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2011
  • 19:46

Mar,

Misschien vind je hier iets:
Navit - Openmoko

Of al eens gezocht op ‘voice’ of ‘spraak’ in de Market?

Bewerkt (5 juni 2011 19:46)
Mar

Mar

• Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2011
  • 23:24

tuxy;173173
Mar,

Misschien vind je hier iets:
Navit - Openmoko

Of al eens gezocht op ‘voice’ of ‘spraak’ in de Market?

Bedankt voor het meedenken. Site heb ik al eens gezien maar dat wordt me allemaal te technisch en daar kom ik niet uit. TTS heb ik er al op staan, maar dat geeft ook geen resultaat. Ik gebruik Navit maar gewoon zonder spraakondersteuning en wacht een eventuele update af.

Bewerkt (5 juni 2011 23:24)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren