Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Barc

Barc

• Lid sinds 17 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2013
  • 11:13

Hallo allemaal, ik ben nieuw in de Android en Tablet wereld, en heb het volgende fenomeen op mijn Samsung Galaxy Note.
Plotseling verschijn om de zoveel tijd op mijn scherm de melding: “ Maak je Whatsapp mooier” Met daar onder 2 knoppen “no thanks” en “Ok”
Dit blijkt een betaaldienst te zijn van 5€ per week, waar ik geen belang in heb. Hoe kan ik deze melding verwijderen.
Mocht deze vraag al eerder zijn gesteld, mijn excuses, maar ik kon nergens een oplossing vinden.
Bij voorbaat dank.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 17 augustus 2013
  • 12:28

Dit topic gaat eigenlijk ergens anders over, maar wat jij hebt klinkt als een reclame app die meegelift is met een andere app.
Download uit de Play Store de app: Airpush Detector, die verteld je zo welke het is en dan kan je hem verwijderen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 17 augustus 2013
  • 13:12

Wat ik handig is en ik hier heb geleerd:

Wanneer je een paar tellen deze melding aan blijft raken, dan komt de app- info naar boven en zie je welke app verantwoordelijk is voor deze melding en kun je de hem eventueel verwijderen.

marco_bergman

marco_bergman

• Lid sinds 02 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2013
  • 08:09

Het aanraken van de melding werk bij mij niet; dat hebben ze inmiddels kennelijk afgevangen. Ik probeer de No Thanks knop, de Klik Hier knop, en de melding Maar Je WhatsApp Mooier. Ook Airpush Detector vindt het programmaatje niet. Enige andere suggesties misschien? Thx! (Galaxy II Android 4.1.2)

Bewerkt (2 oktober 2013 08:12)
Kimbo07

Kimbo07

• Lid sinds 30 december 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 december 2013
  • 14:20

En, al een oplossing voor gevonden ? Ik heb het nu ook… om gek van te worden.
Weet iemand welke app de veroorzaker is en/of hoe deze melding verwijderd kan worden ?

Bvd, Babs

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 30 december 2013
  • 14:55

Komen deze meldingen bij iedereen voor ook al komt de app uit de playstore?

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

coco5

coco5

• Lid sinds 05 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2014
  • 10:17

Bij mij komt er niet alleen ‘maak whatsapp mooier’, ook verschijnt er een melding met reclame voor een anti-virus app en opent er automatisch een internet pagina over een anti-virus programma dat je kunt downloaden. Ik heb al meerdere virusscans gedownload in de Google play store en ook de airpush detector, maar geen van deze vindt iets.
Ik hoop dat iemand er een oplossing voor vind..

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2014
  • 09:46

Gebruik je wel de officiële versie van Whatsapp?
Probeer eens om Whatsapp te verwijderen en vanuit de Play Store opnieuw te installeren.

dm1976

dm1976

• Lid sinds 04 maart 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2014
  • 15:43

zelfde robleem, wordt automtisch doogestuurd naar een website dat n whatsapp afloot. krijg ook pop ups over: whatsapp mooier maken, fingerprint, alberth heijn bon, etc

iemand een idee???

marielle_neijs

marielle_neijs

• Lid sinds 07 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2014
  • 11:36

Ik had het ook. Heb AVG antivirus gedownload en de apps verwijderd die volgens het programma verwijderd moesten worden vanwege “hoog risico”. Ik heb sindsdien geen last meer gehad van pop-ups en sites.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren