Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

linnie123

linnie123

• Lid sinds 20 juli 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 20:38

Hoi allemaal,

Sinds kort tijd gebruik ik whatsapp, op zich een super app.
Echter ik krijg steeds een pop-up (zo noemen ze dat toch?) in m`n beginscherm waarin ook direct het bericht te lezen is. Hierin geeft hij ook aan: sluit of bekijk.
Een vriendin van me heeft een galaxy s en heeft niet deze popup, vandaar dat ik m`n vraag hier stel.
Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten?

Thanx alvast.

Bewerkt (4 april 2011 20:38)
TahR

TahR

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 20:52

Zelf vind ik dit handig, maar dit valt wel uit te zetten in de instellingen. Als het goed is druk je op de menuknop, Instellingen > Berichten > Meldingen.

Bewerkt (4 april 2011 20:52)
linnie123

linnie123

• Lid sinds 20 juli 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 10:11

Thanx.
Misschien weet je (of iemand anders) dan ook het volgende:
Het led lampje (htc desire) start met knipperen zodra er een bericht binnenkomt. Echter hij stopt na een aantal minuten ook weer vanzelf.
Iemand enig idee of dit ook te veranderen is? Ben al aan het zoeken geweest via google, maar kan er niets over vinden.

Bewerkt (5 april 2011 10:11)
Julian

Julian

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 706
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 10:46

ook dit kan je instellen in whatsapp.
ga naar instellingen/ berichten en dan meldings-LED.
Daar kan je een ander kleurtje kiezen of het gewoon uit zetten en dan selecteer je dus: geen.

Bewerkt (5 april 2011 10:46)
linnie123

linnie123

• Lid sinds 20 juli 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 12:15

Dat is het hem nou juist, een andere kleur selecteren is niet mogelijk.
Alleen groen wordt ondersteund.
Op zich is dat niet het probleem, het zit hem in het feit dat het lampje niet blijft branden TOT ik het bericht gelezen heb (zoals bij een sms bv)

Bewerkt (5 april 2011 12:15)
Lry

Lry

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 13:37

Julian;132045
ook dit kan je instellen in whatsapp.
ga naar instellingen/ berichten en dan meldings-LED.
Daar kan je een ander kleurtje kiezen of het gewoon uit zetten en dan selecteer je dus: geen.

Goed lezen zou ook handig zijn, want je mist namelijk zijn hele vraag.

@ linnie123, stuur ff een bug report naar WA makers zelf. Dit is namelijk niet iets wat je kan instellen maar gewoon een bug/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (6 april 2011 13:37)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 14:51

Lry: afgezien van het feit dat het niet aardig is om iemand die probeert te helpen op zo'n manier af te serveren, is het ook nog eens niet waar dat Julian niet goed gelezen zou hebben.
De vraag was nl of het (nl het knipperen van het ledlampje) te veranderen is. In zijn antwoord geeft Julian aan dat het te veranderen is, nl door het uit te zetten.

Bewerkt (6 april 2011 14:51)
Julian

Julian

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 706
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 15:49

galaxyjet;132850
Lry: afgezien van het feit dat het niet aardig is om iemand die probeert te helpen op zo'n manier af te serveren, is het ook nog eens niet waar dat Julian niet goed gelezen zou hebben.
De vraag was nl of het (nl het knipperen van het ledlampje) te veranderen is. In zijn antwoord geeft Julian aan dat het te veranderen is, nl door het uit te zetten.

Thx!

Maar vond het niet waard om erover door te gaan…..

Bewerkt (6 april 2011 15:49)
Lry

Lry

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 9 april 2011
  • 01:06

@galaxyjet…Ik probeer niemand af te snauwen, ik raak gewoon ietwat snel geïrriteerd als mensen niet goed lezen. Nu we het toch hebben over lezen zou jij ook eens beter moeten lezen.

linnie123 zegt namelijk het volgende: "Het led lampje (htc desire) start met knipperen zodra er een bericht binnenkomt. Echter hij stopt na een aantal minuten ook weer vanzelf.
Iemand enig idee of dit ook te veranderen is?“

Vervolgens zegt linnie123 in de volgende post (na de reactie van Julian!!!): ”Dat is het hem nou juist, een andere kleur selecteren is niet mogelijk.
Alleen groen wordt ondersteund.
Op zich is dat niet het probleem, het zit hem in het feit dat het lampje niet blijft branden TOT ik het bericht gelezen heb (zoals bij een sms bv)"

Ik weet niet hoor maar de het probleem van linnie123 is du dat hij/zij wilt dat het lampje juist wel blijft knipperen. Alleen stopt het knipperen van het lampje op zijn/haar toestel al voordat hij het bericht heeft gelezen. Linnie123 heeft nergens gezegd dat hij/zij het knipperen van het lampje wilt uitschakelen.

Vandaar mijn reactie dat het hier om een bug gaat.

@ Julian… het was niks persoonlijks

Bewerkt (9 april 2011 01:06)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 9 april 2011
  • 09:48

Lry*: die irritatie van je sijpelt wel door in je posts en dat is jammer, want we proberen elkaar op dit forum te helpen toch?

Bewerkt (9 april 2011 09:48)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren