Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

oOMorfieusOo

oOMorfieusOo

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 00:53

Hallo allemaal,

Ik gebruik sinds kort Opera Mobile in plaats van Opera Mini sinds ik deze net iets lekkerder vind werken. Nu heb ik het probleem dat ik via wifi gewoon kan verbinden en browsen, maar zodra ik op mobiel internet kom krijg ik de melding : Verbinding met proxyserver mislukt. Geen toegang. Opera Mini werkt nog wel, iemand enig idee hoe dit kan komen? Heb al wat gegoogled maar kon niet echt op een antwoord uitkomen. Erg jammer aangezien een spel dat ik speel alleen werkt in Opera Mobile en niet in de andere browsers ^^
Ik heb een Samsung Galaxy Spica op android 2.1, rooted!

Groetjes Morfieus

EDIT:
Loopt de tijd op de site nou zo achter? Het is 0.55 hier, maar mijn post is geplaatst om 23:53. Misschien eens een switch naar de zomertijd doen ^^

Bewerkt (3 april 2011 00:53)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 08:46

oOMorfieusOo;130552
Hallo allemaal,

Ik gebruik sinds kort Opera Mobile in plaats van Opera Mini sinds ik deze net iets lekkerder vind werken. Nu heb ik het probleem dat ik via wifi gewoon kan verbinden en browsen, maar zodra ik op mobiel internet kom krijg ik de melding : Verbinding met proxyserver mislukt. Geen toegang. Opera Mini werkt nog wel, iemand enig idee hoe dit kan komen? Heb al wat gegoogled maar kon niet echt op een antwoord uitkomen. Erg jammer aangezien een spel dat ik speel alleen werkt in Opera Mobile en niet in de andere browsers ^^
Ik heb een Samsung Galaxy Spica op android 2.1, rooted!

Groetjes Morfieus

EDIT:
Loopt de tijd op de site nou zo achter? Het is 0.55 hier, maar mijn post is geplaatst om 23:53. Misschien eens een switch naar de zomertijd doen ^^

Op je eerste vraag kan ik je helaas geen antwoord geven, maar wat betreft de zomertijd, kijk maar 's hier/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />: http://www.androidworld.nl/forum/androidworld-sitenieuws/15086-zomertijd.html

Bewerkt (3 april 2011 08:46)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 15:49

En doet hij het wel als je bij instellingen Opera Turbo uit zet? Of staat die überhaupt niet aan? Die Opera Turbo zorgt er namelijk voor dat alle sites eerst door een server bij Opera heen gaan en gecomprimeerd worden zodat jij minder dataverkeer hebt.

Aan de andere kant… Opera Mini doet dit altijd, en dat werkt weer wel… Lastig!

Bewerkt (3 april 2011 15:49)
oOMorfieusOo

oOMorfieusOo

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 18:01

Ik heb het probleem ontdekt, ik had bij mijn APN instellingen bij de internet proxy/poort de MMS proxy/poort ingevuld, verder nooit problemen mee gehad maar opera mobile had daar dus wel een probleem mee. Uiteindelijk bleek dat ik geen proxy of poort hoefde in te vullen bij mijn Hi! APN.

Bewerkt (5 april 2011 18:01)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 19:34

Mooi dat je het hebt opgelost!

Bewerkt (5 april 2011 19:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren