Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jeroentje

Jeroentje

• Lid sinds 26 oktober 2009
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 10:33

Ik heb de Benelux mappen en een stukje van de EU gekocht voor CoPilot. Ik wil hem richting de wintersport gebruiken maar dan zonder “internet” aan te hoeven hebben in het buitenland.

Als ik echter de mappen van “buiten NL” laadt dan kan ik de plaats van bestemming opgeven maar hij kan zich niet lokaliseren want de map van NL is niet geladen.

Ik krijg het idee dat ik dus in NL tot de grens moet rijden op de BeNeLux kaart, dan moet switchen van kaart zodat ik mijn bestemming in Oostenrijk kan vinden.

Dit vind ik absoluut onhandig. Of is er nog iemand met een tip!?

Bewerkt (9 januari 2011 10:33)
bruce_the_boss

bruce_the_boss

• Lid sinds 20 april 2011
  • Berichten 157
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 22:42

Jeroentje;78926
Ik heb de Benelux mappen en een stukje van de EU gekocht voor CoPilot. Ik wil hem richting de wintersport gebruiken maar dan zonder “internet” aan te hoeven hebben in het buitenland.

Als ik echter de mappen van “buiten NL” laadt dan kan ik de plaats van bestemming opgeven maar hij kan zich niet lokaliseren want de map van NL is niet geladen.

Ik krijg het idee dat ik dus in NL tot de grens moet rijden op de BeNeLux kaart, dan moet switchen van kaart zodat ik mijn bestemming in Oostenrijk kan vinden.

Dit vind ik absoluut onhandig. Of is er nog iemand met een tip!?

Hallo,

Ik zou graag willen inhaken op het bovenstaande.

Ik heb Nederland, Belgie, Duitsland geïnstalleerd maar ik snap niet goed hoe ik vanaf mijn huidige woonplaats een bestemming in b.v. Duitsland moet opgeven.

Moet ik dan eerst bij de instellingen kiezen voor “kaart veranderen” en dan Duitsland kiezen want als ik Nederland heb gekozen is het volgens mij niet mogelijk om een bestemming buiten Nederland op te geven ….. of doe ik iets verkeerd?

Bewerkt (2 mei 2011 22:42)

Galaxy Ace 2
ROM 5.0.2 Resurrection Remix® Lollipop v5.3.6

linssen.paul@gmail.com

linssen.paul@gmail.com

• Lid sinds 02 mei 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2011
  • 18:54

heb ook copilot van gisteren draaien werkt ok
maar een vraagje als ik coplilot start en wil navigeren vanuit mijn contacten zijn die er niet,maar als ik eerst contacten open en dan coplilot dan staan mijn contacten daar ,is daarvoor een instelling ?
doe dit met een htc desire

Bewerkt (6 mei 2011 18:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren