Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2009
  • 20:19

CoPilot is het eerste offline navgatie programma voor Android.
Er is een Benelux en een Europa versie. Ik heb de Benelux versie aangeschaft voor omgerekend €30.-
Het is een volledig navigatie systeem vergelijkbaar met Tomtom en McGuider. De vormgeving mag nog wel wat aan gedaan worden, maar opzich prima.
Installeren gaat erg snel. Je kunt em gewoon uit de market downloaden. Zorg wel dat je Wifi aan heb, het bestand voor de Benelux is 96 mb. Europa is 1907 mb.
Alles is goed in te stellen en GPS fix is in notime aanwezig.
Er zit zelfs een automatische schakeling tussen dag en nacht weergave (tomtom, doe hier iets mee!)
Het instellen van een route is even puzzelen maar als dat gelukt is dan is het eigenlijk een makkie. Ik heb CoPilot nog niet onderweg gebruikt maar ik verwacht dat dat goed is. Er staan ook een boel POI's in maar ook daar heb ik nog niets mee gedaan.
CoPilot maakt gebruik van kaarten van Telenav en is geschikt voor alle Android toestellen.
Als je gaat zoeken in de market, tik dan co-pilot in.

Bewerkt (22 april 2013 12:10)
Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2009
  • 21:00

Erik
Ik heb CoPilot nog niet onderweg gebruikt maar ik verwacht dat dat goed is. Er staan ook een boel POI's in maar ook daar heb ik nog niets mee gedaan.
Dat is eigenlijk het interessantste om te weten, hoe het in de praktijk werkt. Komt ie op tijd met duidelijke aanwijzingen, en kloppen die ook. Kan ie een beetje tijd inschatten, liefst ook met instelbare (max)snelheid.

Kom je daar nog een keer op terug als je weet hoe hij onder het rijden bevalt?

Erik

Erik

• Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2009
  • 22:11

Ik kan het je morgen vertellen…

Michie23

Michie23

• Lid sinds 25 juni 2009
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2009
  • 08:04

Ik krijg steeds een foutmelding dat de code niet wordt gevonden in het systeem. Wie kan mij helpen?

Solaris

Solaris

• Lid sinds 16 juni 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2009
  • 08:59

Ik ben ook erg benieuwd naar je review Erik.

Erik

Erik

• Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2009
  • 21:03

Vandaag genavigeerd met CoPilot.
Ging best goed. Het invoeren van je bestemming gaat goed, was eerst nog beetje zoeken maar na een paar keer stoeien lukt het goed.
Alles is goed overzichtelijk en de aanwijzingen zijn duidelijk. Wat beetje tegenvalt is de stem, die komt beetje onduidelijk over. Denk dat dat meer over de G1 zegt omdat de luidspreker aan de achterkant zit.
Na een poosje ben ik van de geplande route afgeweken en de route wordt erg snel herberekend. Zelfs in een woonerf raakt ie het spoor niet bijster.
Bij de instellingen kun je kiezen voor een single, double of loop display, geen idee nog wat dat inhoudt. Kon er zo nog even geen wijs uit worden.
Verder is alle info die je wilt zien goed in te stellen wat je op je display wilt zien, zoals aankomsttijd, snelheid, lengte van de route en tijd van aankomst. Wel jammer is dat je dat niet allemaal tegelijk in je scherm ziet net als bij bijvoorbeeld, Tomtom.
Leuk detail is dat je de route vooruit kunt kijken dmv met je vinger over het scherm te gaan.
Al met al heb je voor € 30.- (Benelux) een leuke navigatie. Het is nog geen Tomtom of MCguider maar als cijfer is het een dikke 7 waard.

Solaris

Solaris

• Lid sinds 16 juni 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2009
  • 13:05

Denk dat je voor 30 euro ook weinig meer mag verwachten dan dit. Lijkt me handige software, bedankt voor je terugkoppeling Erik!

Ceased2be

Ceased2be

• Lid sinds 02 februari 2009
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2009
  • 13:22

Ik heb hem zelf ook sinds gisteren en ben er de heen en terugweg naar m'n werk in a'dam (vanuit den bosch) mee genavigeerd. Route plannen vond ik erg snel gaan, poscode invoeren, straat + huisnummer kiezen en gaan maar.
GPS fix was snel aanwezig
De A2 klopt niet helemaal meer met de versie van de telenav kaarten maar daarbij geeft hij dan ‘nabij A2’ aan en navigeert netjes verder totdat het weer klopt met de kaart. Itt tot de TomTom die gewoon aangaf dat ik terug moest keren omdat ie er niks meer van snapte.
Route herberekenen gaat SNEL stond er van te kijken dat hij in een fractie van een seconde een nieuwe route aangaf als ik een andere straat pakte dan dat hij aangaf.
Heb zelf de europa versie aangeschaft, kon het voor de prijs niet laten.

Enige wat ik nog mis is het navigeren naar adressen van mijn contactpersonen, maar dat zal ongetwijfeld nog komen.

aVirulence

aVirulence

• Lid sinds 18 maart 2009
  • Berichten 131
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2009
  • 13:52

Ceased2be: Misschien dat je dat als suggestie kunt mailen naar de ontwikkelaars van de app. Mij lijkt dat een briljante aanvulling!

Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2009
  • 16:23

Bedankt voor het vervolg van de ervaringen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren