Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 7 maart 2011
  • 11:29

wes786;114946
Ze zeggen dat Lookout veel batterij vreet, is dit waar?

Ja, maar doet iedere virusscanner, zoals Fifarunner zegt. Dat is op je pc niet anders,
de ene verbruikt misschien wat meer, de een is wat beter dan de ander (lookout is
m.i. perfect in zijn soort), maar goed daar lopen de meningen over uiteen, toch is het
ook een beetje ‘zelf’ oppassen wat je doet / binnenhaalt / wie of wat je rootrechten
geeft.

Bewerkt (7 maart 2011 11:29)
CyborgDesire

CyborgDesire

• Lid sinds 25 mei 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2011
  • 01:41

@Thymos : your Welcome.

@fifarunnerr : dat hij batterij vreet is onzin. Dit valt namelijk reuze mee. Lookout scand alleen als dit nodig is. Dit houdt in dat Lookout alleen scand bij downloaden en installeren. En dus niet continu staat te scannen. En dat deze anti-virus Apps onzin zijn is natuurlijk ook een onzinnig antwoord. Android gebruikers zijn App-geil heeft ooit in de pers gestaan. Dat is niet voor niets wij Android gebruikers zijn gek op de vele Apps en dus is het altijd een fijne gedachte dat er een App meekijkt of de vele Apps die je installeerd niet schadelijk zijn voor je geliefde Android-toestel.

Follow me @ Twitter : www.twitter.com/CyborgDesire for the latest news, updates and gadgets.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Bewerkt (10 maart 2011 01:41)
Thymos

Thymos

• Lid sinds 30 december 2010
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2011
  • 09:32

Dank Cyborg desire en Ratje,
Ik laat em er dan ook gewoon opstaan en bevalt tot nu toe goed,ik weet nog niet wanneer de alarmbellen moeten rinkelen wanneer ik iets binnen haal wat niet safe is,ik begrijp dat ik ¨het¨niet helemaal aan look out kan overlaten,maar waar kan ik dan aan zien wat niet safe is?

Bewerkt (10 maart 2011 09:32)

Samsung galaxy note 3 en hoger
Samsung tablet 7 in vakantie. s
Samsung tablet S 10.5

booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2011
  • 14:40

Ik gebruik LookOut nu een klein weekje maar volgens mij gaat de Batt.niet sneller dan normaal.Nog steeds elke dag aan de stekker haha dus nee..geen verandering eigenlijk.

Bewerkt (10 maart 2011 14:40)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 14 maart 2011
  • 08:48

Hier nog een leuke update:

5 Android Antivirus Apps Compared, Find Out Which Ones Are Worth Having! | Androidheadlines.com

Bewerkt (14 maart 2011 08:48)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 30 mei 2011
  • 10:54

Update:Inmiddels maar weer een Factory Reset gedaan en alles handmatig herinstalleerd ipv via Titanium Backup en alles werkt weer naar behoren!
——————————————————————————————————–
Even een vraag mbt LookOut, nadat ik gisteren een FActory Reset heb gedaan aangezien mijn mobiel niet meer aanging, werkt Lookout niet geheel naar behoren.

Telkens als ik mobiel opnieuw opstart nu, krijg ik die Notification Icon in de notificatiebalk, ondanks het feit dat ik dit heb UITgeschakeld in de Settings van Lookout, maar op de een of andere manier komt dat steeds weer terug. Hij gaat dus automatisch weer opnieuw aangevinkt worden? Heel vreemd is dit..Want dan schakel ik het uit en ben ik met me mobiel bezig en dan opeens krijg ik dat Icontje weer terug in beeld en zegt LookOut: Everything is Ok! Terwijl ik geen viruscan heb aanstaan etc..

Toestel is geroot en mss dat daar iets mee aan de hand is? Heb Factory Reset gedaan via Vol Up - Home - Aan/Uit button aangezien ik wederom m'n batterij(waarschijnlijk) te snel eruit heb gehaald en dus zodoende Android niet geheel was afgesloten en dus niet verder kwam dat de S in beeld.

Heb daarna via Titanium Backup bepaalde Apps terug gezet, maar niet LookOut die heb ik handmatig via Market geinstalleerd.

Als jullie enig idee hebben of waar ik die Folder/Map kan vinden waar Lookout alles opslaat oid, dat is wellicht idee om die ff te verwijderen(inclusief Lookout) en alles opnieuw installeren..

Bewerkt (30 mei 2011 10:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren