Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DPu2002

DPu2002

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2011
  • 13:05

Is er iemand die ervaring heeft met Foursquare? Het inloggen via de app wil bij mij niet meer lukken. Ik krijg steeds de melding “Kan niet inloggen. Controleer je telefoonnummer en wachtwoord”. Via de website kan ik wel normaal inloggen met mijn gegevens. Ligt dit aan de app of kan het aan de telefoon liggen?

Hoe het begon:
Mijn agenda deed het niet en ik las hier op het forum dat je via CWM een Dalvik cache. (http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/12526-agenda-error.html). Dit heb ik gedaan. Agenda deed het weer maar verschillende apps begonnen ermee op te houden. Opnieuw installeren werkte bij diverse apps maar nu werkt Foursquare niet meer. Ook niet bij een nieuwe instal.

Specificaties van mijn telefoon:
Versie: 2.2.1
Smalbandversie: I9000XXJPY
Kernel: 2.6.32.9 Hardcore@speedmod-k13c-500hz #24
Build-number: FROYO.XWJS5

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Bewerkt (2 maart 2011 13:05)
fry

fry

• Lid sinds 04 maart 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2011
  • 10:34

Moet haast wel een app bug zijn van FOursquare. Ik heb nl hetzelfde: na update naar 2.2.1 heb ik even uitgelogd en probeerde daarna in te loggen, maar lukt me ook niet meer. Deleten/ reinstallen / resetten galaxy e.d. werkt niet. Inloggen op FQ website kan wel. In de androidmarket staan paar nl-comments over hetzelfde probleem. Zwaar irritant en FQ helpdesk reageert niet echt… Big fail dus!

Bewerkt (4 maart 2011 10:34)
Peterbennekom

Peterbennekom

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2011
  • 18:59

Hallo,
Ik heb hetzelfde wat ik ook doe ik kom er niet meer op.
Heb een Samsung galaxy S ook met frigo 2.2.1 en sindsdien is het mis (denk ik)
Eerst vond ie geen places meer en daarna kon ik niet meer inloggen.
Alles gewist nieuw account gemaakt 2 zelfs.

Iemand al een oplossing ondertussen?.

Bewerkt (9 maart 2011 18:59)
DPu2002

DPu2002

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2011
  • 20:14

Nou ik had een hardrest gedaan. Werd bij mijn foon toch wel eens tijd. Sindsdien werkt de app weer.

Bewerkt (9 maart 2011 20:14)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2011
  • 21:52

Hebben jullie na de update ooit een factory reset gedaan? Zo niet, dan zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijn van de problemen. Zonder zo'n factory reset kunnen data van de oude situatie in conflict komen met de nieuwe situatie. Vroeg of laat gaat dat problemen geven.
In mijn handtekening hieronder, onder de knop “Belangrijke topics” staat een link naar meer info over de factory reset.

Bewerkt (9 maart 2011 21:52)
Peterbennekom

Peterbennekom

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2011
  • 17:02

Hallo,

Indd. Dat was de oplossing!
Ben er weer op. Alleen doorgeven aan twitter heeft ie nog geen zin in.
Maar we zijn weer een stap verder.

Bedankt voor jullie hulp TOP!

Mvg, Peter

Bewerkt (10 maart 2011 17:02)
Koezie

Koezie

• Lid sinds 13 april 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 15:16

Wat ben ik blij dit te lezen. Ik werd ook helemaal hyper van FS! Mijn collega (zelfde toestel, maar 3 maanden geleden voor het laatst een update gedaan) heeft helemaal geen problemen. FS zelf zwijgt of stuurt standaard mails dat je FAQ's moet raadplegen! Alsof ik dat niet als eerste doe.
Ik had het op een gegeven moment voor elkaar dat hij Twitter en Facebook had gelinkt en ik ze ook echt aan een bericht kon koppelen, dat ging eerst namelijk niet, ookal waren alle permissies ingesteld. Toen kreeg ik hem niet aan Tweetdeck gekoppeld. Diverse keren het account opgeheven en weer nieuw aangemaakt. Toen kon ik hem wel aan Tweetdeck koppelen. Als het 1 werkte deed het ander het niet en elke keer kon ik na verloop van tijd niet meer inloggen op de app en wel op internet. Dat zag ik bij Fry ook staan. Nadat ik er echt klaar mee was en alles er uit had gegooid kwam ik niet meer van de koppeling met Tweetdeck af. Dus heel Tweetdeck er ook af gegooid en opnieuw er op gezet. Gevolg is nu dat ik elke dag als ik mijn telefoon aanzet (die staat 's nachts uit), mijn Twitter en FB weer aan Tweetdeck moet koppelen. Daar word een mens toch simpel van?

Ik ga nu dus ook maar de factory reset proberen.

Groeten,
Nicole

Bewerkt (13 april 2011 15:16)
Nizno

Nizno

• Lid sinds 18 mei 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2011
  • 12:31

na mijn Samsung Galaxy S geroot te hebben kreeg ik zelfde probleem op FS. Ook inloggen, Welkom en blijven inloggen……

Factory reset werkt wel maar ik wil hem eigenlijk toch echt geroot hebben…

Bewerkt (18 mei 2011 12:31)
Peterbennekom

Peterbennekom

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 18:44

Hallo,

Sinds de vorige update van FS linkt ie weer door naar twitter etc.
Vindt FS verre van nauwkeurig en heel vaak moet je de locatie opzoeken.
Maar tot nu toe werkt het.

Bewerkt (1 juni 2011 18:44)
Platjes

Platjes

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 11:46

Verschillende keren getweet en memaild naar 4sq support, steeds nul op het request, werd er panisch van. Ook hier dezelfde foutmeldingen sinds ik op Android 2.2.1 draai. Ik weet niet hoe het ervoor ging, toen gebruikte ik FS niet… Ik zal van het weekend eens bezig gaan met backuppen en een fact reset.

Bewerkt (10 juni 2011 11:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren