Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

rudi_rvg

rudi_rvg

• Lid sinds 31 december 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2011
  • 23:06

Ik zou graag de app Pure Calendar widget (agenda) willen aankopen maar zijn er mensen die die gebruiken en hoe werkt die samen met outlook, ik bedoel wat syncroniseren betreft want ik gebruik nu de agenda van android zelf en nog een andere, en de uren van outlook komen niet overeen met de uren van de agenda en het is enkel een agenda.
En hoop bij de Pure Calendar widget (agenda) dat er ook een todo en een post it bij zit zoals bij outlook.

graag uw reactie indien u meer weet over deze app

Bewerkt (3 februari 2011 23:06)
lexumpexum

lexumpexum

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 137
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 10:44

Ik gebruik zelf de ingebouwde calenderwidget van Launcher Pro+ die heel mooi is op mijn hoofdscherm!
Wat belangerijk is dat je het IMAP protocol instel in je outlook en op je Gmail. Ik ga er even vanuit dat je je agenda via Gmail heb…?
Imap is een protocol dat twee kanten oplult. dus al haal je wat weg bij je Gmail agenda en je zit later in je outlook dat synchroniseerd ie dat zelf! werkt heel mooi.
Aan de slag met IMAP voor Gmail - Gmail Help

succes.
btw ik heb verder geen ervaring met de pure calender widget maar ik neem aan dat je ook lekker op 1 van je homescreen je agenda wil zien!

Bewerkt (5 februari 2011 10:44)

Honor 6 & Chromecast

Rainai

Rainai

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 14:39

Ik gebruik de agenda veel.
Als ik de pure calendar via market download, is de google-agenda automatisch verwijderd of blijft google-agenda daar ie met pure calendar in 1 synchroniseert?

Bewerkt (2 mei 2011 14:39)
Rainai

Rainai

• Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 22:49

Aangezien ik geen reactie ontvimg, heb ik maar een gokje genomen om zonder de reactie de pure calendar maar proberen te downloaden. Bleek dat je eerst de creditcard voor moet hebben om te kunnen downloaden…siigghhh.
Dan maar de Smooth calendar…zucht.

Bewerkt (2 mei 2011 22:49)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 23:44

Rainai;150299
Aangezien ik geen reactie ontvimg, heb ik maar een gokje genomen om zonder de reactie de pure calendar maar proberen te downloaden. Bleek dat je eerst de creditcard voor moet hebben om te kunnen downloaden…siigghhh.
Dan maar de Smooth calendar…zucht.

Als je een app wilt kopen, kun je 's kijken naar www.3vcash.nl Dit is een prepaid credit card, die je zowel op de site als bij de Primera kunt kopen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (2 mei 2011 23:44)
Rainai

Rainai

• Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 08:41

Verhip! Dat wist ik niet eens dat zo'n prepaid credicard bestaat. Ik zal ernaar kijken, wat ik eraan kan doen. Top van je!
Bedankt!

Bewerkt (3 mei 2011 08:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren