Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Iris

Iris

• Lid sinds 21 december 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 december 2010
  • 20:48

Ik heb sinds vorige week de HTC Legend en was vandaag enthousiast in de Market opzoek naar leuke applicaties. Heb er een aantal gedownload en kan nu de market niet meer openen. Is dit hetzelfde probleem als hierboven beschreven en moet ik geduldig wachten, of is het wat anders? Het is namelijk pas sinds een paar uurtjes.

Bewerkt (21 december 2010 20:48)
Peter1951

Peter1951

• Lid sinds 02 augustus 2009
  • Berichten 262
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 11:56

Raffie;72081
Heb zo nu en dan ook FCs maar het werkt verder wel, dwz ik kan de market openen maar kan niks downloaden, heeft dat dan ook te maken met de update?

Had dit probleem ook na de update van de Market. FC's, geen netwerkverbinding. Heb toe data, gegevens en cache gewist , ge-reboot en toen bleef ie zeuren. De volgende dag was het probleem spontaan verdwenen! Iemand op Tweakers heeft het volgende gedaan:

martincm schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:42:
Ik krijg sinds vanmiddag de gehele tijd een network connect error als ik bij downloads klik in de market, dus om mijn lijst met apps tevoorschijn te toveren om bijvoorbeeld te kijken of er ergens een update voor is. Hebben meer mensen hier last van?
**KNIP**

Voor anderen die dit ook ondervinden (of mochten gaan ondervinden in een later stadium), ik heb n oplossing gevonden.
- 1. Open je Market
- 2. Check of een app die je reeds geinstalleerd hebt, ook als installed staat aangegeven. Waarschijnlijk is dit dus niet het geval.
- 3. Indien dit inderdaad niet het geval is, pak een betaalde app uit de market en koop deze. Hoeft niet duur te zijn, als er maar betaald moet worden.
- 4. Indien deze aanschaf + installatie lukt zal je market Downloads weer gevuld hebben (omdat blijkbaar de betaalmethode (opniew) is geverifieerd)
- 5. Als de aankoop mislukt, check je mail van google, en ga naar je betaalopties in je googleaccount (op een browser dus)
- 6. Cotroleer je primaire betaalkaart en pas zo nodig gegevens aan (bij mij stond dus om een of andere vage reden de postcode rood omlijnd bij mn NAW gegevens), en bewaar deze.
- 7. Check je market, retourneer je net gekochte test app (als je m niet wilt natuurlijk) en je downloads zijn weer terug. Back to normal dus

Bewerkt (22 december 2010 11:56)
Twanho

Twanho

• Lid sinds 24 april 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 april 2019
  • 17:43

Als ik bij mij in market ga is er de hele tijd in het beeld dat er een server fout is opgetreden
wat moet ik nu doen?? En ik heb trouwens de Samsung Galaxy s plus

Bewerkt (25 april 2019 08:02)
OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 24 april 2019
  • 19:13

Dacht dat de Android Market al in 2012 ter ziele was gegaan…

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 860
  • Reputatie 0
  • 25 april 2019
  • 08:55

Wat je moet doen? Een nieuwe (recentere) telefoon kopen. Dan zal alles naar behoren werken

GerKuijn

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 25 april 2019
  • 09:51

Ik heb nog een oude parrot asteroid smart auto radio (geroot) die draait op Android 2.3.7 en daar heb ik de Playstore nog wel draaiende gekregen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren