Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pablorindt

pablorindt

• Lid sinds 21 april 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2009
  • 14:59

hey, ik doe hieronder even een korte review van deze skin voor mijn G1:

Ik had deze een tijdje geleden gekocht voor mijn G1 en erop gedaan. Werkt perfect en ziet er goed uit. Het is even klooien om het erop te krijgen (gaat met een substantie van water en babyzeep, die je dan op het hoesje spuit). De bubbels waren na een week weg (ja er komen bubbels onder te zitten).

Nu is hij bijna perfect, er zit helaas 1 krasje op, die al op mijn telefoon zat (voordat ik een hoesje had). Nu is hij in ieder geval krasbestendig en lekker glimmend!

Het pakketje komt met 2 volledige protectors, dus je hebt 2 kansen om alles recht te doen (1e poging was bij mij gelukt, dus over een jaartje de 2e erop dan heb je altijd een telefoon als nieuw).

Ik heb hem gekocht op ebay.com want dat was goedkoper dan op de officiele bodyguardz site (http://www.bodyguardz.com/)

Hier staan wat plaatjes van de BodyGuardz over hoe hij eruit ziet: http://androidcommunity.com/forums/f46/ … pics-5439/

Er zijn meerdere van dit soort skins (PhantomSkinz, Invisible Shield, BestSkinsEver) maar ik heb voor de BodyGuardz gekozen omdat deze veel minder Orange Peel heeft (= minder bobbelig oppervlak als een mandarijnen schil). Dit zie je bij deze bodyguardz bijna nietHet materiaal waarvan hij gemaakt is wordt ook gebruikt om helicopterbladen te beschermen en om de voorkant van auto's te beschermen tegen opvliegende steentjes (zodat ze dus geen krassen krijgen).

Ik raad het sowieso iedereen aan om dit te kopen, de telefoon ziet er mooier uit, is beschermd tegen krassen, voelt iets rubberachtiger aan (de buitenkant, maar ik vind dat fijner). Verder is het touchscreen even goed al niet beter dan zonder hoesje. Kleuren etc. van het scherm blijven ook gewoon hetzelfdeAls laatste voegt dit hoesje bijna niets toe aan de dikte van je G1, het is namelijk echt een hele dunne ‘film’ die je erover heen plaktToppertje dus!

Bewerkt (27 mei 2009 14:59)
Coop

Coop

• Lid sinds 06 augustus 2009
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2009
  • 12:45

Ik ben geïnteresseerd.
Kun je me de ebay winkel doorsturen ?
Heb je ook een bescherming aan de achterzijde ? en raad je die bescherming nog steeds aan nu je hem een tijdje in gebruik hebt ?

Steek jij je GSM gewoon in je broekzak of houd je hem toch altijd in je stoffen posje zakje wat je erbij kreeg ?

Bewerkt (22 april 2013 12:11)
pablorindt

pablorindt

• Lid sinds 21 april 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2009
  • 14:06

Die ebay winkel weet ik zo niet meer helaas, het is een hele tijd geleden namelijk!

Ik raad je nog steeds aan zo'n protector te kopen. Het werkt echt perfect en is heel handig. Ik had ook een bescherming aan de achterzijde, gewoon een full kit dus echt alles is beschermd.

De G1 doe ik altijd gewoon in mijn broekzak zonder stoffen hoesje. Dat hoesje vind ik niet fijn zitten (net te groot) en telefoon opnemen is dan ook onhandig. Met deze bodyguardz zit hij alsof je hem zonder iets in je broekzak doet. Erg handig! Hij is wel 1x gevallen op een feest, achterop de protector zit een schaaf die er niet af gaat, maar daarom heb ik nu juist zo'n protector, de telefoon is nog als nieuw als ik hem eraf haal

Bewerkt (22 april 2013 12:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren