Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wilbert.tak

wilbert.tak

• Lid sinds 04 december 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 december 2015
  • 15:08

Hallo allemaal

Sinds kort ben ik in bezit van een jong gebruikte auto met carkit. Via de bluethoot vind mijn alcatel idol S2 de carkit wel maar maakt hij geen verbinding. Op het schermpje zie ik het modelnaam EL-57B-doo3 en kom ik uit op het merk e-lead. Nou is mijn engels rond uit slecht en kan ik nergens een gebruikershandleiding vinden (ook niet eens in het engels of andere taal dan ook) en wil hem graag in gebruik hebben. Hebben jullie een idee waar of hoe ik meer info krijg over de e-lead of hoe ik hem verbonden krijg met mijn android toestel.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 4 december 2015
  • 16:41

Ik weet hoe je Taiwanees is☺ maar als ik google kom terecht bij Deze site hier, je kunt daar ook het een en ander downloaden, misschien als je de download vertaald in nl.

Verder als je in het menu van de carkit kunt komen verwijder dan even alle telefoons die eerder gekoppeld waren met de carkit en begin dan overnieuw met het koppelen.

Meestal is het zo als je de smartphone eerst laat zoeken en koppelen wordt er op beide apparaten om een pincode gevraagd wat meestal 0000 of 1234 is en in andere gevallen wordt er op beide apparaten gevraagd wilt u verbinding maken met, en dan zie je op beide apparaten dezelfde pincode voor bij komen en kun je accepteren met ja of oké.

Als het een oem Factory apparaat is dan kun je beste op automerk zoeken.

wilbert.tak

wilbert.tak

• Lid sinds 04 december 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 december 2015
  • 18:45

heel erg bedankt gizmobinky

ik heb op de site niet de handleding kunnen vinden maar wat er onder stond heb ik wel kunnen vinden en ook gelijk gedaan. alles gereset en ben toen op een menutje gaan drukken waardoor hij verbinding ging maken. waardoor ik op mijn telefoon inderdaad die 0000/1234 scherm te zien kreeg. hoppa, verbonden.

ik wil je heel erg bedanken voor de hulp want ik was er dan na een aantal maanden nog niet aan uit gekomen.
heel erg bedankt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren