Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

wouterkuyper

wouterkuyper

• Lid sinds 29 augustus 2012
  • Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2013
  • 00:07

He mensen, ik ben op zoek naar een systeempje waarmee ik een speaker heb voor de kinderen achterin de auto. Ik dacht zelf aan iets dat ik met een zuignap boven op het achterruit zou kunnen plakken en dat dan meteen ook een zonnecel heeft om op te laden. Bestaat zoiets? Heeft iemand met iets vergelijkbaars goede ervaringen?
Thx!
W

wouterkuyper

wouterkuyper

• Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 18 september 2013
  • 00:15

Ok, here it goes. I was looking for a Bluetooth speaker for in my car that u can use for playing music and stories for the kids in the backseats. I wanted it to attach to the rear window and with a solar panel so it can always charge and u can just leave it there. After a long search I thought I found one on the net, and it just got in today.

There was a problem however; it seems only to work with actual calls, and NOT when I want to play mp3s with it. Any of you guys knowo a workaround perhaps? Something software- ish? Something that makes my mp3s look like calls?

If not, do you guys know something that DOES do what I want? ( Something I can leave in the backseat s of the car, that charges itself and connects with my phone the moment I get in the car, and can play mp3s from my phone)

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6151
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 18 september 2013
  • 00:20

Je weet dat dit een Nederlandstalig forum is?
Graag de tekst vertalen naar het Nederlands

wouterkuyper

wouterkuyper

• Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 18 september 2013
  • 13:54

In het Engels krijg ik tenminste 1 reactie:-)

Iets zoals ik in ijn eerste berichtje had omschreven dacht ik gevonden te hebben op het net en ik heb het nu binnen,…maar,…

Het werkt alleen voor telefoongesprekken…Is er misschien software/apps die dat apparaatje toch mp3s kan laten spelen?
W

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren