Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MeneM

MeneM

• Lid sinds 25 maart 2009
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 1 april 2009
  • 19:56

Met de batterij duur zoals hij nu is, kun je niet de hele dag naar muziek luisteren (imeem) zonder ook steeds te moeten opladen.

Dan kun je een dockingstation kopen met een stereo headset achterop, of je koopt dit handige apparaatje: HTC 3-in-1 USB Adapter

Brando heeft zowiezo veel leuke gadgets, en het is waar pdashop.nl ook zijn spullen vandaan haalt. Maar je kunt er dus ook rechtstreeks met bijv. paypal bestellen.

Bewerkt (1 april 2009 19:56)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 2 april 2009
  • 10:35

MeneM
Met de batterij duur zoals hij nu is, kun je niet de hele dag naar muziek luisteren (imeem) zonder ook steeds te moeten opladen.

Dan kun je een dockingstation kopen met een stereo headset achterop, of je koopt dit handige apparaatje: HTC 3-in-1 USB Adapter

Brando heeft zowiezo veel leuke gadgets, en het is waar pdashop.nl ook zijn spullen vandaan haalt. Maar je kunt er dus ook rechtstreeks met bijv. paypal bestellen.
Heb jij die gekocht? En werkt-ie? Ik zag namelijk ook een vergelijkbare HTC-adapter, die is rechthoekig en ergens tussen 20 en 25 euro. Maar als die adapter van jou werkt lijkt me dat ook een prima oplossing.

Bewerkt (2 april 2009 10:35)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2009
  • 10:06

*bump*

Heb de adapter eindelijk ontvangen. Eerst kon die niet worden bezorgd, maar toen ik mailde dat mijn adres wel degelijk klopte hebben ze hem opnieuw verstuurd. De adapter heeft dus een lange weg afgelegd.

Maar hij werkt prima!

Bewerkt (4 mei 2009 10:06)
paul_k

paul_k

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2009
  • 14:12

Kan ik beamen. Ik heb ook zo'n ding (oorspronkelijk voor de Touch Pro) en het werkt uitstekend. Heb 'm bij PDAshop.nl vandaan laten komen.

Bewerkt (6 juni 2009 14:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren