Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 15:04

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een VOLLEDIG waterdicht hoesje (waar je mee in de douche en onder water kan), een universele bij voorkeur, want ik wil hem graag voor meerdere toestellen gebruiken. Er zijn er op internet talloze te verkrijgen, maar mijn vraag is of iemand een aanrader heeft, hoeft geen webshop te zijn, gewone winkel is ook prima!

Alvast Bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 23 september 2012
  • 19:43

otterbox?

———- Update van bericht ———-

http://shop.androidworld.nl/index/p/5/id/20549/otterbox-2000-black.html

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 19:55

Maar bij dat hoesje kan je je telefoon niet gebruiken of wel?

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 23 september 2012
  • 21:05

Bij de plaatselijke supermarkt verkopen ze een goed alternatief , ze zijn erg goedkoop, je krijgt voor weinig geld zeer veel items en ze zijn verkrijgbaar in verschillende maten .
5576

Hahaha grapje natuurlijk .
Ik zal dit zeker volgen want ik heb hier ook Intressse in . Is er nog meer nieuws over de nano coating van HZO ?
Dit was namelijk het gerucht dat de S3 dit zou krijgen .

Hmmm ik lees net op de site van HZO dat “oude” toestellen niet bewerkt kunnen worden en dat dit gebeurd tijdens het samenstellen van mobiele telefoons, dus men moet in de toekomst opletten op een brand zoals WaterBlock .
Bron

Jammer ik had de hoop mijn s3 te kunnen laten besproeien met deze coating om hem waterdicht te maken .

BenGereed

BenGereed

• Lid sinds 18 mei 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2013
  • 12:11

Er zijn wel veel van die waterdichte zakjes te koop zoals:

Maar welke ik veel vetter vind zijn die soort van condooms voor je telefoon, nadeel is wel dat het maar bij een toestelsoort past.

Is een van deze twee wat je bedoelt?

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2013
  • 12:41

Ik heb inmiddels al een waterdicht hoesje gekocht. Het is een hoesje geworden van DiCaPac: Digital waterproof case company | Dicapac. Gekocht bij de lokale duik/surf winkel

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
Smartphone7

Smartphone7

• Lid sinds 13 januari 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2015
  • 12:57

Ik heb me laatst ook verdiept in waterdichte telefoon hoesjes, dus ik zal ook even mijn bevindingen met jullie delen.

Wat is wilde:
- Compact waterdicht hoesje (Dus geen zakje oid)
- Touchscreen en knopjes aan de zijkant nog helemaal functioneel
- Niet te duur

Het beste wat er op dit moment op de markt is, is volgens mij Lifeproof. Deze is ook erg compact en is ook geschikt voor dagelijks gebruik. Ook vond ik andere degelijke hoesjes zoals de Otterbox, maar net als de Lifeproof vond ik deze wel erg prijzig (€60-€80)
Via een ander topic kwam ik toen op www.waterdichte-hoesjes.nl. Zij verkopen compacte waterdichte hoesjes voor een goede prijs. Ik heb toen een gokje genomen voor €25 en mijn hoesje daar bestelt. Mijn bevindingen over dit hoesje op een rij:

+ Compact en zowel touchscreen als knopjes aan de zijkant zijn nog 100% functioneel
+ Goede prijs
+ Gewoon volgende dag in huis

- Ik vind hem er minder mooi uitzien als een Lifeproof

Al met al was ik erg tevreden met mijn koop. Aanrader!

Bijlage:

iDaan

iDaan

• Lid sinds 11 november 2014
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 7 april 2015
  • 09:06

Zouden die afsluitbare zakjes van de Albert Heijn niet voldoende bescherming bieden tegen water?

Smartphone7

Smartphone7

• Lid sinds 13 januari 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 7 april 2015
  • 13:41

Als je puur naar bescherming kijkt zou een waterdicht zakje ook kunnen. Waar ik persoonlijk echter naar op zoek was, was een hoesje die zowel waterdicht als functioneel is, zodat ik er ook mee onder water kan filmen, bellen, eigenlijk alles wat je normaal ook kan, zonder dat je hem steeds weer uit het hoesje moet halen. Ik gebruik hem bijvoorbeeld ook voor op wintersport, dan is het vervelend als je iemand moet bellen, dat je hem dan uit het zakje moet halen omdat hij niet goed te bedienen is door het zakje heen. Daarbij komt ook nog, dat wanneer je hem er dan uithaalt heb je ook nog kans dat ie alsnog stuk gaat.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren