Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

oetkaa

oetkaa

• Lid sinds 02 februari 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 april 2010
  • 14:09

Ik krijg binnenkort mijn HTC Desire en ik zou 'm graag zo lang mogelijk mooi houden.Helaas word de HTC Desire als enige HTC toestel zonder screenprotector geleverd.Waardoor ik op zoek moest gaan.

Normaal heb ik binnen 5 min een fullbody shield (volledige bescherming) gekocht zoals de Zagg InvisibleShield of BodyGuardz (nou, deze niet meer trouwens), maar omdat dit een Europees toestel is gaan beiden ondernemingen van deze shields geen shields maken voor de Desire.Of het komt veel te laat (+/- 4 maanden).

Bij cases is er weer dat zelfde probleem, er zijn nog geen snap-on cases waardoor je alleen van de slide-in cases kan nemen.. voor zover ik kan vinden dan.

Om het samen te vatten, zou ik graag jullie advies of hulp vragen bij de beste accessoires te vinden voor de HTC Desire.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp en advies!

UPDATE: Ik weet dat er al 300 verschillende 3,7" screenprotectors bestaan, maar welke kan je hierbij het beste nemen? Ik weet namelijk door mijn vorige toestel (iPhone) dat hier behoorlijk wat verschil in kan zitten.

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
Debbyt

Debbyt

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 8 april 2010
  • 15:17

Goede vraag!
Ik zou het niet weten! maar zal dit topic zeker in de gaten houden voor het antwoord

oetkaa

oetkaa

• Lid sinds 02 februari 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 9 april 2010
  • 23:50

Ja toch?!Als het alleen doorgaat op dit tempo dan zie ik nog eerder die shields uitkomen dan ik hier advies krijg. :p

Debbyt

Debbyt

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 10 april 2010
  • 10:35

Ik heb wel iets gevonden!
Hopelijk kan je iets met deze site http://www.valenta.eu/compatibiliteitslijst/index.php?s=m

Nolimits

Nolimits

• Lid sinds 21 maart 2010
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 10 april 2010
  • 11:51

Als je op ebay.nl “htc desire” intikt dan vind je allerlei accesoires.
In Duitsland heb ik een lederen case besteld en een set van 5 screenprotectors.
Screenprotectors voor € 7,50 incl. verzenden.
En een mooi tasje voor € 23,80 incl verzenden.(merk bugatti,erg mooi met merklogo ingebrand)

dendirk

dendirk

• Lid sinds 13 oktober 2009
  • Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 11 april 2010
  • 08:54

Ik heb zonet een sleeve gekocht bij sena cases, ik heb dit type voor al mijn toestellen, zeer dun en geeft een goede bescherming.

Het model voor de desire is er nog niet maar de afmetingen zijn bijna identiek die van een Google Nexus dus heb ik die maar gekozen.

Sena Cases - Designer Leather Cases : HTC-Google Nexus One-UltraSlim

Harro

Harro

• Lid sinds 08 maart 2010
  • Berichten 195
  • Reputatie 0
  • 11 april 2010
  • 21:48

Lijkt me dat de screenprotectors van de site van HTC zelf wel de goede maat zijn, zeker weten doe ik het natuurlijk niet.
HTC: Accessoires shop: HTC Desire

tan1415

tan1415

• Lid sinds 25 februari 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 30 april 2010
  • 21:27

Hi,

Ik wil denk ik de volgende accessoires kopen, dus ben ik benieuwd naar jullie views.

Hoes:
Denk een echte must. veel keus. Zeker als e ok naar nexus one houders gaat kijken.
Ik twijfel tussen een behuizing/case of een lederen hoes. Ik ga voor een lederen hoes, Met koord erbij .
Ik heb rondgekeken bij MM en online. Valenta heeft bij MM een aantal hoezen die er goed omheen passen. va 15€.
HTC komt binnekort met de SO520 hoes…die schijnt helemaal perfect te passen voor de desire en nexus one.
Momenteel heb ik een hoes gekocht via ebay voor 4$. van leer via hongkong. Lijkt op de valenta…alleen stuk goedkoper. kan intussen wachten kijken naar mooier/betere case.

Schermprotector: Twijfel ik een beetje aan. Ze zeggen dat amoled schermen niet krassen of op zijn minst kras resistent zijn. tsjaa ik weet alleen maar dat het ontzettend vlekt.
Waarr ik wel aan dacht was aan anto glare/anti reflectie schermprotectort te kopen.
Vooral in de zon is de scherm niet echt goed zichtbaar. Heeft iemand ervaring met deze schermprotectors?
Desire Screen Protector / HTC Desire Screen Protector / Desire Screen Cover / HTC Desire Screen Cover / Desire Screen Film - ClearTouch Anti-Glare

Autohouder: Lijkt mij handig ivm GPS. Die brodit lijkt mij niet zo handig. Beter on om houder en autolader los te kopen.

bureaulader…lijkt mij handig.

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
cornekleyer

cornekleyer

• Lid sinds 23 februari 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2010
  • 10:49

van het weekend heb ik een mooi hoesje gezien bij mobielbereikbaar.nl en speciaal voor de htc desire!
deze gaat er zeker komen als ik me desire heb.

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
r00n

r00n

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2010
  • 22:52

Heb een iPhone hoesje via Ebay: KLIK HIER
Heb ook via Ebay screenprotectors ontvangen voor €1,50 maar nog geen tijd gehad daar naar te kijken.

Bewerkt (22 april 2013 12:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren