Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jemimus

Jemimus

• Lid sinds 26 februari 2009
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2009
  • 16:50

Ik dacht, laat ik een dedicated topic beginnen over cases.

Ik heb zelf gelijk een case besteld bij mijn favoriete case toko, Piel Frama.
Hieronder een copy-pasta van mijn blog post hierover, oorspronkelijk hier gepost.

—————————

Excellent Piel Frama leather case for my G1

I have been a long time fan of leather cases by Spanish leatherworkers Piel Frama

http://www.pielframa.com/

My first case with them, was for my T-Mobile XDA, and then later for my MDA Pro and Ipod Nano 3th gen.

They are a luxury case manufacturer, so don’t expect these cases to be cheap. However they are a good investment, the quality is excellent and they will last a very long time.

What also impresses me every time is the packaging you receive the case in. They really understand the emotion and feeling of the first time you receive an item. The sense of luxury and privilege. I always find myself keeping these boxes for far longer than is necessary.

The hard top cover may seem a little rigid and out of shape, but over time it will mold itself to the rest.

I have removed the belt clip with included key, as this will be carried in my coat pocket. The only downside to this particular case is that its not possible to open the G1. It would have been impossible to design a case that would allow that I am sure, as the mechanism for opening is strange.

Yes, a case like this is quite an investment (70 euros), but bear in mind it will last me as long as the phone itself, and on average my phones last me 3 years. Personally, for me, the sheer pleasure of having a proper leather case is already enough to justify the price. What can I say, I am a sucker for good leather cases

————————-

Rechtstreekse link: http://www.pielframa.com/cases_htc_google_g1.htm
Behalve verschillende leren, is hij ook te krijgen in verschillende kleuren: http://www.pielframa.com/htc_google_g1_colors.htm

Bewerkt (27 februari 2009 16:50)
maus010

maus010

• Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2009
  • 12:33

Ziet er netjes uit.
Alleen moeilijk te gebruiken als je bij je toetsenbord moet zijn.
Dan moet je hem toch weer uit de case halen…..toch?!

Bewerkt (23 maart 2009 12:33)
elmuerte

elmuerte

• Lid sinds 25 juni 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2009
  • 14:14

Case: Naztech Black Marquee Case For T-Mobile G1
Type: side case
Prijs: 13.49 pond (excl shipping ~= 8 pond) bij fommy.co.uk
Rating: 3 van de 5

Oorspronkelijk had ik de Amzer® Leather Horizontal Pouch. Maar deze was 2 maanden lang op back-order (en waarschijnlijk nog steeds).
Na 2 maaden heb ik maar besloten om mijn order te veranderen. Tijdens deze 2 maanden heeft die Amzer case altijd de status “in stock” gehad. Fommy.co.uk is dus niet heel betrouwbaar op die gebied. Fommy.com had het product wel op “out of stock” staan.

Ik ben er niet helemaal tevreden over. De constructie ziet er stevig uit, en de telefoon zit er ook stevig in vast. Maar dat is ook het probleem, de telefoon zit er goed stevig in vast, hier door is het niet makkelijk om je telefoon snel er uit te halen. De banden aan de zijkant zijn ook van leer, en rekken dus niet uit. De afsluit klep is na mijn zin overbodig groot, en heel steven sluit het niet. Het gebruikt een magneet sluiting die achter het leer zit. Je telefoon zal er niet uitvallen als je een handstand doet (niet getest). De bevestigings clips voor aan de riem klemt zeer goed, en zal dus ook niet makkelijk los schieten.

Nadat ik mijn bestelling veranderd had duurde het ongeveer 1 week voordat ik mijn bestelling ontvangen had. Dit is ongeveer normaal voor dingen die ik uit de UK bestel.

Bewerkt (22 april 2013 12:10)
Wouter

Wouter

• Lid sinds 14 augustus 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2009
  • 10:05

ik heb deze:
http://www.wirelessground.com/g1bgsnapon.html

Zoals daar vermeld $19,95 + $9,95 verzendkosten.
Had hem in een week in huis.
De omvang van je toestel wordt er wel wat groter van.
Handig is de clip aan de achterkant: die kan je als standaard gebruiken.
Uiteraard kan de clip ook aan je riem. Het toestel verwijderen van de clip wanneer deze aan je riem zit, gaat niet altijd even soepel, maar dat kan ook aan mij liggen
De binnenkant van deze bodyglove is van zwart (harde) kunststof en de buitenkant is van rubberachtig materiaal waardoor hij niet makkelijk uit je hand kan glippen.
(In de winkels in Amerika kost ie $29,95 dus die moeite hoef je niet te nemen.)

Ik gebruik hem icm een witte G1.

Bewerkt (22 april 2013 12:11)
Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2009
  • 16:48

Die ziet er goed uit. Ik zal er zeker eens naar kijken. Zeker voor de prijs de moeite waard.

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

Wouter

Wouter

• Lid sinds 14 augustus 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2009
  • 21:57

het prettige is dat ie zo stroef in de hand ligt.
mijn vrouw heeft ook een G1 en die heeft zo'n doorzichtige kunstof glove er omheen, overigens zonder een clip oid.
ziet er wel mooi uit natuurlijk, maar dat ding is gewoon nog steeds glad met alle risico's van dien. Die glove is echter zo “dik” dat het trackballetje nog maar nèt bestuurbaar is.In Chinatown NY gekocht voor $10. Bij T-Mobile NY was ie $13.

Die zwarte van mij: die clip kan ook van de glove af zodat je een gladde achterkant krijgt. Het onstane gat kan weer opgevuld worden met een passtuk.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren