Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

HTCtje

HTCtje

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2010
  • 21:58

Ik zat eens te kijken op e bay of ze leuke accessoires hadden voor de hero.
Nou dat hadden ze zeker wel, en veel ook. Maar het is me opgevallen dat alle accessoires een stuk goedkoper zijn dan hier in Nederland. Uiteraard ga ik voor de goedkoopste deals, maar is ebay wel veilig. Ik heb er geen ervaring mee, dus ja. Zijn de spullen daar twwedehands, of zijn ze allemaal nieuw? Is het een soort bol.com?
Kan iemand mij een beetje inlichten.

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 600
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2010
  • 22:31

Ligt er aan. Tot dusver heb ik geen enkel probleem gehad met bestelling via Ebay. Ebay is niets meer dan een marktplaats.nl, maar dan veel groter en internationaler.

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

eagle

eagle

• Lid sinds 08 mei 2009
  • Berichten 285
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2010
  • 23:11

Ik koop -denk ik- al een jaar of 10 via Ebay. Vaak zijn de spullen gebruikt, maar dat blijkt uit de object omschrijving.

Het risico is groter bij Ebay dan via (bijv) Bol.com, omdat je met handelaartjes en soms rommelaartjes te maken hebt. Tot nu toe werkte alles wat ik via Ebay gekocht heb.

Soms is een handelaar wat traag met verzenden of emails beantwoorden. Maar dan heb je altijd de mogelijkheid een klacht in te dienen bij Ebay, en dat werkt eigenlijk altijd. Negatieve rating of sancties van Ebay is men toch wel ‘bang’ voor.

Verzendkosten uit de US zijn vaak hoog, uit het oosten vaak laag. Vraag altijd een totaalprijs incl shipping en handling, wat dat zijn vaak dealbreakers.

R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2010
  • 00:48

Ik heb tot op heden ook goeie ervaringen met E-bay. Het is steeds belangrijk dat je de informatie omtrent het voorwerp goed leest en als er dingen zijn die je niet duidelijk zijn of je niet vindt mail je best de verkoper.

Als je met paypal betaald ben je volgens mij beschermd én E-bay neemt klachten en dergelijke wel serieus op.
maar voorkomen is beter dan genezen!

De verzendingskosten (en eventuele bijkomende taksen) moet je ook voor opletten zoals Eagle vermeldt heeft.
De producten die goedkoop geleverd worden zijn niet altijd de bekende merken maar namaak, maar daarom niet altijd minder goed inzake kwaliteit.

Hebben ze ook accesoires voor andere toestellen? Anders mag je me de url/shop altijd meedelen, kben namelijk ook nog op zoek naar het een en 't ander

HTCtje

HTCtje

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2010
  • 10:28

Dank jullie voor alle inlichtingen. Ik denk wel dat het veilig is nu. Er staat netjes vermeld of het nieuw is zie ik nu, en verzendkosten staat ook naast de zoekresultaten vermeld. Ik kijk dus altijd op e-bay.nl . In de zoekbalk tik ik bijvoorbeeld HTC Hero case, en ik krijg pagina's vol met resultaten. Er staat ook gelijk wat de verzend kosten zijn. Meestal niet meer dan 50 cent of een euro. Bijna alles is nieuw(volgens de pagina) Wel grappig om te zien dat vrijwel alles uit Groot Britanie komt.
Nogmaals bedankt

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren