Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

HTCtje

HTCtje

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2010
  • 21:58

Ik zat eens te kijken op e bay of ze leuke accessoires hadden voor de hero.
Nou dat hadden ze zeker wel, en veel ook. Maar het is me opgevallen dat alle accessoires een stuk goedkoper zijn dan hier in Nederland. Uiteraard ga ik voor de goedkoopste deals, maar is ebay wel veilig. Ik heb er geen ervaring mee, dus ja. Zijn de spullen daar twwedehands, of zijn ze allemaal nieuw? Is het een soort bol.com?
Kan iemand mij een beetje inlichten.

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 600
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2010
  • 22:31

Ligt er aan. Tot dusver heb ik geen enkel probleem gehad met bestelling via Ebay. Ebay is niets meer dan een marktplaats.nl, maar dan veel groter en internationaler.

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

eagle

eagle

• Lid sinds 08 mei 2009
  • Berichten 285
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2010
  • 23:11

Ik koop -denk ik- al een jaar of 10 via Ebay. Vaak zijn de spullen gebruikt, maar dat blijkt uit de object omschrijving.

Het risico is groter bij Ebay dan via (bijv) Bol.com, omdat je met handelaartjes en soms rommelaartjes te maken hebt. Tot nu toe werkte alles wat ik via Ebay gekocht heb.