Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 17 december 2009
  • 21:27

Heeft er al iemand weet van een site die accessoires (beschermhoesjes en dergelijke) voor de Acer Liquid verkoopt? Op Expansys vind ik gene en pda-shop ook ni. Het internet afschuimen heeft tot op heden nog niks opgeleverd maar misschien weten jullie iets?

Kzou graag asap iets willen kopen voor er krassen op de mijne komen

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 21 december 2009
  • 16:23

Voor de geïnteresseerden:

Ik heb ondertussen in de Saturn (zusterbedrijf van de Mediamarkt) een klassiek lederen zakje gevonden van het merk Valenta (Valenta Mobile) die ideaal is ervoor.

Kheb ook al een auto-oplader gekocht van de hama, maar deze na 2x te gebruiken teruggebracht want het beestje viel uit mekaar … Misschien beter es site van PDA-shop enzo afschuimen om degelijker materiaal te vinden : D

Mijn LG bluetooth headset van 19€ blijkt ondertussen ook compatibel te zijn met de acer, spaart me dus een aankoop uit : D

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Haasje4

Haasje4

• Lid sinds 05 februari 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2010
  • 20:48

Hallo,

Ik heb me vandaag ook rotgezocht naar een degelijk beschermhoesje voor m'n acer liquid. Nergens te vinden. Totdat ik bij PDA parts in Breda kwam. Daar hadden ze een HTC hoesje en ja hoor het past.
Alleen vind ik die witte Valenta hoesjes veel mooier. Her en der bij divere telecomshops hebben ze die, maar degene die ze hadden, waren veeeeel te klein. Weet iemand in welke van de Valenta de acer liquid WEL past?
Thanks!

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2010
  • 02:43

Ik kan je jammer genoeg niet vertellen welk model de mijne is. Er staat nergens een code of modelnummer in en er zijn verschillende maten in dit model dus kan ik niet gewoon een foto tonenje zou mss toch eentje kopen die te klein of te groot is.

Hij past er perfect voor maar ik heb hem in de Saturn gevonden. Eergisteren ben ik langsgeweest in de MediaMarkt en zag ik ze ook liggen dus als je zo'n winkel in de buurt hebt kan je misschien eens gaan kijken?

Haasje4

Haasje4

• Lid sinds 05 februari 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2010
  • 20:14

Ok, ik heb een Mediamarkt in de buurt en ben ik ook al geweest, helaas niets wat paste. Maar misschien moet ik nog maar eens gaan kijken. Heb gisteravond ook heel internet nog afgezocht, maar niets te vinden. Zelfs bij Acer niet!!
Heb je misschien de verpakking nog met een code erop, of het bonnetje?

Overigens ben ik enorm blij met deze telefoon. Gelukkig heb ik wel een all-in data-abonnement :-)

Groetjes Marloes

R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2010
  • 22:58

Die verpakking ligt al ff in de vuilbak en ik vermoed het bonnetje ook maar ik zal eens proberen kijken

misschien waren ze net op, het model voor de Liquid.
Kben blij dat je tevreden bent met je Liquid, ik ook

teunke99

teunke99

• Lid sinds 17 december 2009
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2010
  • 09:05

Hoi,
ik was gisteren in de mediamarkt en heb de genoemde hoesjes gezien. Je hebt twee ranges WH en BL gecombineerd met een maatnummer. 01 tot 07. WH07 is dus de grootste witte variant. Vond deze nog een beetje te strak, dus heb hem nog even laten hangen.

groet,

nb Niet laten hangen: telefoonhouder voor in de auto. Klein model dat in de ventilatie past @ 9,99. Past precies.

Bewerkt (22 april 2013 12:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren