Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

harm

harm

• Lid sinds 03 juli 2009
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2009
  • 13:03

hi,

ik heb een brodit kit voor mijn htc magic gekocht, prima ding.
Maar wanneer ik de magic er in heb, en het snoer in de lader, gaat het scherm na zoveel seconden uit. Is er een instelling die er voor zorgt dat hij niet op standby gaat wanneer er geladen wordt?

Bewerkt (22 april 2013 12:10)
Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2009
  • 13:26

Tips & Trucs / Howto's

Post hier je tips, trucs, handleidingen, etc. Stel hier niet je eigen ‘Hoe moet ik…?’ vragen, gebruik daar de overige forumcategorieën voor.

Maar om toch op je vraag terug te komen: Menu - Settings - Sound & display - Screen timeout kun je instellen (althans op G1). Volgens mij maakt hij geen onderscheid tussen wel of geen laadspanning.

Heeft de Magic ook zo'n dopje op de aansluiting dat in de weg zit in de Brodit-kit? Ik heb het dopje van mijn G1 verwijderd, waardoor hij beter in de Brodit past.

harm

harm

• Lid sinds 03 juli 2009
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2009
  • 13:31

zit geen ‘dopje’ aan, alleen usb stekker voor /usb/laden/headset

die instelling had ik al gevonden maar het leek me logisch dat het scherm aanblijft in de carkit ivm navigeren.

Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2009
  • 14:15

Waarschijnlijk wordt dat dan door de applicatie geregeld. Ik heb mijn eigen scherm op never timeout staan, ik zet hem zelf wel uit als ik klaar ben. Dan blijft hij in de Brodit in elk geval altijd aan.

MarsMobile

MarsMobile

• Lid sinds 06 november 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 november 2009
  • 09:22

Als je de (betaalde) Power manager installeert kan je opgeven dat het scherm automatisch aan blijft staan op het moment dat de telefoon aangesloten op het lichtnet of de adapter in de auto.

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
Marsupi

Marsupi

• Lid sinds 20 november 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 7 december 2009
  • 11:33

Je moet het niet met een betalende versie doen. Je kan ook gewoon het gratis programma Locale installeren, hiermee kan je dingen uitvoeren bij bepaalde condities zoals achtergrondverlichting aan laten als de lader is aangesloten of uit wanneer niet aangesloten.
Ook kan je bijvoorbeeld een conditie maken wanneer je op je werk komt dat je gsm dan op stil komt en de foto van de vrouw op je achtergrond veranderd naar een foto van de zee.

Je moet het maar eens bekijken.

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
Darko

Darko

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 december 2009
  • 19:12

Locale is toch enkel betaald?? In ieder geval heb ik het gekocht en het heeft zeker een meerwaarde aangezien de vele plug-ins en condities die daarmee mogelijk zijn. Wel wat prijzig maar het geld waard.

Bewerkt (22 april 2013 12:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren