Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

FrSu

FrSu

• Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2010
  • 11:49

Ik heb de nodige problemen met syncen tussen mijn Hero 2.1 en Outlook 2003 van de zaak.

Er wordt mij een hard reset aangeraden. Nu is het volgens mij zo dat de data op mijn sd kaartje staat. Je bent zelfs een sd kaartje nodig, anders synct hij niet.

Mijn vragen:

- Ik heb App Back-up geinstalleerd om apps etc. weer terug te kunnen zetten. Hoe werkt dit dan?
- Wordt dan ook mijn Outlook data weer terug gezet? Dat is n.l. niet de bedoeling.
- Tips zijn zeer welkom.

Groet,
Frits

Bewerkt (17 oktober 2010 11:49)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2010
  • 11:54

Voordat we over oplossingen gaan praten wil ik eigenlijk even weten wat er misgaat.
Ik heb toch dik een jaar met de hero gewerkt en nooit geen sync problemen met outlook gehad (ook 2003)

Wat synct hij niet….ik neem aan dat je htc sync gebruikt, daarin kun je zien welk onderdeel er mis gaat, en als het misgaat is het vaak de calender die het probleem geeft.
Is dat bij jou ook get geval ?

Bewerkt (17 oktober 2010 11:54)

Samsung Galaxy S8+

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 17 oktober 2010
  • 12:06

AVS;48148Ik heb toch dik een jaar met de hero gewerkt en[B
nooit geen sync problemen met outlook gehad (ook 2003)

Altijd dus haha/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />) (sorry kon het niet laten)

Bewerkt (17 oktober 2010 12:06)

AW Forum Queen voor het leven

AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2010
  • 12:19

:p

Bewerkt (17 oktober 2010 12:19)

Samsung Galaxy S8+

FrSu

FrSu

• Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2010
  • 12:34

AVS;48148
Voordat we over oplossingen gaan praten wil ik eigenlijk even weten wat er misgaat.
Ik heb toch dik een jaar met de hero gewerkt en nooit geen sync problemen met outlook gehad (ook 2003)

Wat synct hij niet….ik neem aan dat je htc sync gebruikt, daarin kun je zien welk onderdeel er mis gaat, en als het misgaat is het vaak de calender die het probleem geeft.
Is dat bij jou ook get geval ?

Ik gebruik dus de nieuwste sync versie 3. nog wat en gebruik de USB kabel. Afspraken in mijn Hero gemaakt komen als “Free” in Outlook te staan i.p.v. “busy”, verwijderde afspraken in Outlook worden via de sync niet uit mijn Hero verwijderd en komen komen dan via de volgende sync toch weer terug in Outlook.

Bewerkt (17 oktober 2010 12:34)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2010
  • 12:42

Ok.

Je Hero staat op versie 2.1 ? of heb je een cunstom rom waarmee je op 2.2 draait ?
Deze vraag heeft niet zoveel te maken met het wel of niet goed gaan van de sync maar dan weet ik even met wat voor toestel je werkt.

In je agenda op je toestel is standaard niet zichtbaar of je “bezet” bent of “vrij” via de menu toets kun je extra velden zichtbaar maken waar je het dan wel kunt zien.
Dus mijn vraag is of in je toestel op het bewuste agendaitem je op vrij stond of bezet ?

Ik heb helaas geen htc sync meer op m'n pc staan dus ik moet het even uit m'n hoofd doen…maar je kunt instellen wat er met het syncen moet gebeuren (huidig item op telefoon houden of juist vervangen op telefoon…en zo nog wat meer soorten)
Zou het kunnen zijn dat een verwijderde item toch weer terugkomt in outlook omdat ingestelt staat dat je bv een item in outlook niet vervangt voor een item in je toestel ?
(de benamingen zullen anders zijn dan die ik nu hier gebruik, maar nogmaals ik doe het even uit m;n hoofd)

Bewerkt (17 oktober 2010 12:42)

Samsung Galaxy S8+

FrSu

FrSu

• Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2010
  • 20:23

Toestel is Hero met Android 2.1.

Heb via Menu/Instellingen/Instellingen voor herinneringen/Instellingen toepassen gekozen voor PC Sync. Misschien dat dat helpt?

Met sync versie 3.nogwat kun je niet zo veel meer instellen als bij de oudere versie. Nu kun je alleen kiezen welke bij conflicten voorrang heet: GSM of PC. En dit werkt dus gewoon niet. Want ik heb het een paar keer geprobeerd, zonder resultaat.

Bewerkt (17 oktober 2010 20:23)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2010
  • 21:44

ohw….jammer. Dus niet elke nieuwe versie is daadwerkelijk ook een verbetering zie je maar weer eens….

Bewerkt (17 oktober 2010 21:44)

Samsung Galaxy S8+

FrSu

FrSu

• Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2010
  • 22:24

Is de oudere versie wel compatibel met Android 2.1? Anders probeer ik dat eens.

Bewerkt (17 oktober 2010 22:24)
DQP

DQP

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2010
  • 20:51

Ik voel met je mee!

Ik heb een HTC Desire (1 maand oud) en heb ook synchronisatie problemen met outlook (2007). Bij mij is het zo dat afspraken die periodisch terug komen en waarop ik uitzonderingen maak in mijn outlook (bv 1 instantie verwijder) toch nogsteeds voorkomen in mijn agenda of op een verkeerd tijdstip komen. Ik vind het ook irritant dat ik niet zie welke afspraken ik tentative gezet heb en welke ik aanvaard heb. Ik heb ook problemen met reminders die zich blijven dupliceren.
Ben al 2 weken bezig met HTC support die mij mijn data hebben laten wissen, oude htc sync hebben laten installeren, op ander computer hebben installeren en nu ook vragen om een harde reset uit te voeren. Dat heb ik nu nog niet gedaan, maar ik heb niet de indruk dat daarmee mijn probleem opgelost zal zijn.
Momenteel gebruik ik mijn Desire dus niet meer omdat ik niet kan vertrouwen op mijn agenda. Zeer spijtige zaak!

Enfin, dit om te zeggen dat synchronisatie met oude HTC sync voor mij geen oplossing was.

Bewerkt (18 oktober 2010 20:51)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren