Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 28 september 2010
  • 21:45

Marvin;43034
Per kwartaal misschien. Maar als je echt 1 GB per maand gebruikt op je mobiele telefoon, dan doe je er wat anders mee. Doe je er je naam eer mee aan soms?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Alleen deze maand zit ik al op 3,5 GB. Onbeperkt Internet zonder limiet (ook geen FUP) dus waar zou ik mij druk om maken. En wat ik er mee doe…meer dan alleen maar bellen…dat moge duidelijk zijn.

Bewerkt (28 september 2010 21:45)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 28 september 2010
  • 22:39

Zeg, iedereen die zegt dat ze dik over de 1GB per maand heenkomen, willen jullie even een onderscheidt maken tussen reguliere dataverbindingen en WiFi, dat zou wel fijn zijn. 1GB per maand over het reguliere datanetwerk is echt ontzettend veel en redt je nooit door een beetje te surfen, een kleine tiental app's en pak hem beet gooi hem weg 5 youtube-filmpjes in de week.

Bewerkt (28 september 2010 22:39)
Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 28 september 2010
  • 23:02

87Vortex87;43224
Zeg, iedereen die zegt dat ze dik over de 1GB per maand heenkomen, willen jullie even een onderscheidt maken tussen reguliere dataverbindingen en WiFi, dat zou wel fijn zijn. 1GB per maand over het reguliere datanetwerk is echt ontzettend veel en redt je nooit door een beetje te surfen, een kleine tiental app's en pak hem beet gooi hem weg 5 youtube-filmpjes in de week.

Wel als je je mobiel als hotspot gebruikt? Dan heb je per ongeluk 500 mb per dag voor een paar uurtjes surfen.. :p

Bewerkt (28 september 2010 23:02)
Veranum

Veranum

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 28 september 2010
  • 23:56

Thomas18NL;43193
@ Veranum

Bij mij in huis en op school heb ik met T-mobile en KPN geen 3G, laat staan HSDPA. Met Vodafone heb ik dit thuis en op school wel/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

De Nexus One is prima, over die nieuwe HTC toestellen: misschien wilt hij niet een (achterlijk) groot 4,3 inch scherm en ook geen qwerty toetsenbord..

Zelf heb ik de Desire boven de Nexus One gekozen, maar dat is puur smaak denk ik..

Samsung zal ik nooit nemen, blijven gewoon slechte kwaliteit budget toestellen en voelen gewoon te breekbaar aan, vind ik.

Daarnaast ben ik ook nog eens geen student
Ok dat is dan idd een goede overweging, maar dat is dan een persoonlijke. Ik heb waar ik woon nauwelijks voordelen wat betreft 3g, internet is gewoon langzaam nu, de dekking van KPN is veel beter imo.

ik heb 4 jaar een htc gehad en was nu ook op zoek naar een nieuwe htc ( HD2 leek me mooi) tot ik de SGS zag. ik ben echt verliefd op dit toestel hehe, baal alleen altijd wel dat r over n paar maanden weer betere toestellen zijn.

eeuwige student zijn (L)

Bewerkt (28 september 2010 23:56)
Beyond_Life

Beyond_Life

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 10:11

Ik heb de snelle variant van mobiel internet van kpn en het werkt perfect. Ik haal de snelheden die kpn aangeeft. Daarnaast heb ik thuis wifi en op m'n mobiel netsentry geinstalleerd. Elke eerste van de maand word dat automatisch gereset. Op dit moment zit ik op 314 mb via 3g en 647 via wifi. Dat wifi meer is komt omdat ik thuis vanaf m'n Synology Nas stream naar m'n mobiel.

Verder gebruik ik m'n gs echt donders veel. Voor alles. Dus ik denk dat je helemaal niet bang hoeft te zijn voor die gig. Dat valt allemaal reuze mee.

Bewerkt (29 september 2010 10:11)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 15:16

Leander;43229
Wel als je je mobiel als hotspot gebruikt? Dan heb je per ongeluk 500 mb per dag voor een paar uurtjes surfen.. :p

Precies, dat is geen regulier gebruik/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (29 september 2010 15:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren