Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tulips

tulips

• Lid sinds 29 september 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 september 2020
  • 16:35

Goedendag allen

Ik heb een Nokia 6.2 met daarop op Android 10 (Android one) waarop de beveiligingsupdate van 1 september 2020 is geïnstalleerd (ongeveer een week geleden). Gisteren waren alle icoontjes in de sectie instellingen/beveiliging groen. Sinds vanmorgen is het icoontje van Google Play-systeemupdate rood gekleurd. Ik heb geen mislukte update gedaan. Als ik de optie Google Play-systeemupdate op de blauwe button "controleren op updates" tik dan doet het gewoon de check op nieuwe updates en is het resultaat als datum van (laatste) update 1 juli 2020.
Snap er ff niets van Iemand misschien een idee wat of hoe en eventuele remedie.
Thanx

Harm

Bijlage:

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 71
  • Reputatie 0
  • 30 september 2020
  • 01:39

Lijkt me iets dat vanzelf goed moet komen. Maar als het goed is, staat er een app op je telefoon van Nokia. Daarmee kun je contact opnemen met de Nokia helpdesk (in het engels, volgens mij). Ik heb een Nokia 5 gehad en daarop had ik 24/7 de mogelijkheid om te chatten met een medewerker via die app, als ik een probleem had. Je kunt ze vragen of jouw probleem bekend is en of ze al werken aan een oplossing.

tulips

tulips

• Lid sinds 29 september 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 september 2020
  • 14:25

Hoi

Dank voor je reactie. Ben inderdaad nu via de email (in het Engels) in contact met Nokia.

Harm

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren