Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jamjam

Jamjam

• Lid sinds 27 oktober 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2020
  • 23:14

ik heb altijd standaard @live account gebruikt voor mijn android smartphone's de afgelopen jaren. Sinds 1 jaar heb ik een gmail account toegevoegd vanwege mijn nevenactiviteit enkel voor emails. Ergens is er iets verkeerd gegaan waardoor mijn smartphone die @gemail.com als hoofdaccount ziet en heeft alles op dit account overgezet. Wat dus niet de bedoeling is. Nou heb ik zolang zitten zoeken naar oplossing hoe ik dit kan terug kan draaien en zelf google fora gebruikt maar tot heden heb ik geen oplossing hiervoor. ik heb zelf geprobeerd een andere gmail account aangemaakt. Nu zit ik met drie accounts op mijn tel in de playstore. wrs word er bij elke account een aparte backup of zoiets opgeslagen aangemaakt.

hoe kan terug zetten naar mijn @live account mail

ik hoor of iemand een oplossing heeft.

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2020
  • 13:40

Ik vraag me af hoe je het jaren zonder Google account hebt gedaan? Google producten werken dan namelijk niet, dus ook de play store niet.

GerKuijn

Jamjam

Jamjam

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2020
  • 14:21

geen idee. Er stond voorheen altijd mijn persoonlijke email van @live.nl  Bij een samsung s7 edge hiervoor ook altijd samsung gehad.

ClaudiaBliss

ClaudiaBliss

• Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 488
  • Reputatie 0
  • AdminAdmin
  • 28 maart 2020
  • 09:31

Als je de overige twee accounts verwijdert, zou het live-account als hoofdaccount moeten worden gebruikt toch?

Android World Domination

Jamjam

Jamjam

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2020
  • 23:46

In de playstore kan overschakelen op drie verschillende @gmail.com accounts. Het lijkt erop dat de apps gekoppeld zijn aan de verschillende @gmail.com accounts waarvan sommige niet te zien bij de andere @gmail.com als in de playstore switch van account. 

Op het moment dat ik een gmail.com van mijn telefoon wil verwijderen krijg ik de mededeling, Als u het account verwijdert, worden alle berichten, contacten en overige gegevens op het apparaat gewist.

Ben bang dat ik foto's, apps, etc verlies.

Als ik mijn account van @live.nl toevoeg krijg ik de melding dat deze account al gekoppeld is aan dit toestel.

ClaudiaBliss

ClaudiaBliss

• Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 488
  • Reputatie 0
  • AdminAdmin
  • 1 april 2020
  • 07:33

Als je je Google-account verwijdert, wordt alle data van dat account van het toestel gewist.
Data van de overige accounts zouden moeten blijven behouden. Ik zou lokaal opgeslagen bestanden wel eerst back-uppen. 

Je vindt hier meer informatie over accounts verwijderen: https://support.google.com/android/answer/7664951?hl=nl

Android World Domination

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren