Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

w.klein06

w.klein06

• Lid sinds 18 mei 2019
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2019
  • 19:48

Hallo,

Op het moment dat ik de niet storen functie inschakel op mijn Android toestel (Samsung a50), dan wil ik graag dat oproepen van favoriete contacten wel gewoon doorkomen. Ik weet hoe ik dit in dien te stellen, maar ik kwam er nu achter dat hij niet precies doet wat ik verwacht had. De oproep is namelijk totaal niet hoorbaar (trilt niet en geen geluid), maar er is enkel het belpictogram op het scherm te zien. Als ik slaap zet ik mijn telefoon op 'niet storen' met het idee dat ik wel wakker wil worden als een belangrijk persoon belt. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!

Siemand

Siemand

• Lid sinds 18 oktober 2019
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2019
  • 20:35

Mm, zal lastig worden, of er moet een app voor zijn… Je kan "oproepen" toevoegen aan uitzonderingen maar 

Ik weet hoe ik dit in dien te stellen, maar ik kwam er nu achter dat hij niet precies doet wat ik verwacht had. De oproep is namelijk totaal niet hoorbaar (trilt niet en geen geluid), maar er is enkel het belpictogram op het scherm te zien.
Weet niet hoe dat komt. Maar ik geloof dat je een paar mensen wilt uizonderen en niet alle oproepen?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • 25 oktober 2019
  • 09:30

Je zou in de contacten app de bewuste personen als ster {rechtsboven} kunnen aanmerken om vervolgens in de niet storen functie {onder uitzonderingen) oproepen toestaan van contacten met ster als niet storen is ingeschakeld.

Krijg je dan nog geen geluid check dan je geluid instellingen of je daar het bel volume {verhogen/verlagen} tijdens niet storen functie kunt aanpassen.

Cache gegevens verwijderen wil ook nog wel eens helpen.

PS, ik weet trouwens niet of Samsung deze ster functie heeft en er kan ook nog een bug in de software zitten.

Bewerkt (25 oktober 2019 09:48) | Aangepast via Androidworld Reader
GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2019
  • 13:00

PS, ik weet trouwens niet of Samsung deze ster functie heeft en er kan ook nog een bug in de software zitten.
Jazeker heeft Samsung die

GerKuijn

Siemand

Siemand

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2019
  • 20:36

Waarom is dit altijd? Ik reageer op iets en als ik niet kijk worden er allemaal reacties geplaatst (ik bedoel het niet slecht, ik vind het juist heel goed dat jullie hem/haar helpen).

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • 25 oktober 2019
  • 20:41

Waarom is dit altijd? Ik reageer op iets en als ik niet kijk worden er allemaal reacties geplaatst (ik bedoel het niet slecht, ik vind het juist heel goed dat jullie hem/haar helpen).
Denk dat het komt dat er minder (bezoekers/forum leden) dit forum bezoeken en er minder gereageerd wordt op hulpvragen…..zeg maar vraag en aanbod.

Tevens ervaren android gebruikers minder problemen als voor zo'n 5 a 8 jaar geleden toen het nog in de kinderschoenen stond en er veel geëxperimenteerd werd met allerlei tweaks en custom rom software en het hier behoorlijk druk was.

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2019
  • 20:54

Ik zal even reageren

In dit geval reageerde ik niet op jou, omdat je een vraag stelde aan degene die dit Topic heeft gestart. Aangezien ik niet voor diegene kan antwoorden reageerde ik dus niet op jou

Gizmobinky wist niet zeker of een functie op Samsungtoestellen aanwezig is. Toevallig heb ik een Samsungtoetsel, dus kon ik dat even beamen.

Dus niks persoonlijks. Ik hoop dat dit je geruststelt

GerKuijn

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • 25 oktober 2019
  • 21:36

ah je bedoeld waarom andere mensen reageren op een hulpvraag en zich mengen in de discussie?

ik wilde alleen onder de aandacht brengen dat de ster functie misschien oplossing zou bieden aan de topic starter gezien dit anders werkt dan favorieten in android en ik niet wist of deze functie in samsung smartphones zit.

Siemand

Siemand

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2019
  • 21:21

ah je bedoeld waarom andere mensen reageren op een hulpvraag en zich mengen in de discussie?
Ik bedoel meer dat als ik soms ergens op reageer dat er dan andere mensen bij komen, maar volgensmij is dat gewoon door dat mensen deze topic zien… Maar ik denk dat we nu een beetje off-topic raken

Bewerkt (26 oktober 2019 21:22)
Siemand

Siemand

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2019
  • 21:26

op mijn Android toestel (Samsung a50)
Heb zelf ook een A50, over die ster kan ik morgen even kijken…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren