Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mabel6

Mabel6

• Lid sinds 25 december 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2019
  • 21:02

Ik loop al lange tijd tegen dit probleem aan: mijn android apparaten (tel en tablet) zijn vrijwel onbruikbaar voor het afspelen van de films die op mijn 'in-house' mediaserver staan. De reden: ik kan niet naar 'ergens in de film' springen; ofwel mijn actie wordt genegeerd ofwel ik krijg de foutmelding 'unseekable stream'. Ik kan zelfs niet iets doen als 'fast forward'. Dat betekent dus dat de film na elke onderbreking weer helemaal van voren af aan begint -  zéér ergerlijk dus.
Het merkwaardige is nu dat het op mijn windows computers wél lukt om naar een willekeurige plek te springen!
Mijn vragen zijn dus: 1) herkennen anderen dit probleem onder Android? en 2) Hoe is dit verschil tussen Android- en windows apparaten te verklaren? en 3) Kan iemand me wellicht een Android media-player aanbevelen die dit probleem niet heeft?

Nog even de programma's en apps die ik gebruikt/geprobeerd heb:
- Mijn 'in house' mediaservers: Plex server, Windows Media Server, MediaMonkey server, Friz!box server.
- Players onder Android: VLC, Xtreme player, Android player.
- Players onder windows: VLC, Windows Media Player, e.v.a.

Mabel

Siemand

Siemand

• Lid sinds 18 oktober 2019
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 30 november 2019
  • 19:09

1) nee ik heb dit nooit gehad, gebruik zelf een NAS van Synology.
2) Windows werkt anders dan android: android is Linux en is op andere dingen gebaseerd dan Windows. En het grootste verschil: android is mobiel en Windows voor pc's.
3) heeft de server die je gebruik ook een eigen app? Die kan je anders wel proberen. En over andere media apps gesproken: je hebt er meer dan genoeg dus zoek dingen op internet in de play store, ik denk dat je dan wel een andere kan vinden 😉. En zelf gebruik ik de app van mijn NAS dus ik heb geen ervaring met met andere apps video's van een NAS of server kijken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren