Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bollekes.met.gaatjes.en.koordjes

• Lid sinds 21 augustus 2019
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2019
  • 00:35

Dag allemaal,

Ik heb nog niet zo lang - sinds november - een smartphone maar ik heb hem al moeten binnen doen voor een technisch mankement.
Ik gebruikte vaak de mogelijkheid om via het google app.-balkje op mijn startscherm ingesproken opdrachten te geven mbt timer, wekker en zoekopdrachten. 
Ondertussen heb ik mijn phone herstelt terug maar krijg ik die functie niet meer aan de praat. Ik kan nog wel op het microfoontje klikken maar er gebeurt verder niks als ik iets zeg. 

Ik heb me al zot gezocht naar de oorzaak maar ik vind het echt niet. Iemand tips voor mij? 

Oh, nog ter info:ik gebruikte tijdens de reparatie een vervangtoestel van de winkel en daar werkte dat ook wel op. 

En de microfoon van het herstelde toestel werkt wel gewoon als ik bel of via messenger praat. Het lijkt alleen niet te lukken via dat microfoonicoontje in het googlebalkje en trouwens ook niet via datzelfde icoontje op het toetsenbord.

Op mijn laptop werkt het ook gewoon wel. 

Alvast bedankt!

• Lid sinds 21 augustus 2019
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 september 2019
  • 18:50

Ter informatie even de stand van zaken over dit probleem: Ik heb mijn toestel moeten binnen doen en heb het nu na enkele weken geleden terug gekregen. Er is 'een 'klein onderdeel' vervangen volgens de reparatiestatus en nu werken alle microfonen terug. 
Echter, ik kan nu geen vingerafdruk meer instellen, die optie is niet meer aanwezig tussen mijn instellingen en ik heb sterk de indruk dat dit komt omdat dat technische onderdeel niet meer geïnstalleerd is …. Ik zal mijn toestel dus maandag opnieuw - voor de derde keer - binnen moeten doen…

Moest je net als ik een probleem hebben zoals in mijn oorspronkelijke post beschreven, weet dan dat je niet eindeloos zoals ik moet zoeken naar een oplossing want het is een technisch defect waarvoor je hem moet binnen doen.

Toevoeging: ook de flits/zaklamp werkt nu niet meer … Vaststelling: als ik hem binnen doe voor reparatie, krijg ik hem met andere mankementen terug….

Bewerkt (gisteren 00:58) | ik ontdekte nog meer problemen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren