Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jpeppe

jpeppe

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2019
  • 16:10

Beste mensen,

Ik gebruik de Google agenda met daarover de schil van A+ Agenda voor meerdere accounts. Sinds deze week is mijn “Primaire Agenda” verdwenen van mijn Outlookaccount (365) van mijn werk. Dit zowel op mijn werk als privé telefoon.
De Googleaccount is er nog wel zonder problemen.

Als ik in de agenda naar de 3 streepje linksboven ga, kan ikin dat scherm, buiten andere instellingen,  agenda’s kiezen. Zo staat er mijn google accountagenda en dan komt mijn Outlookaccount. Daar staan wel alle collega’s die mij gemachtigd hebben om in hun agenda te mogen kijken en die kan ik nu ook nog zien wanneer ik ze aanvink,  maar die van mijzelf is weg!

Intussen van alles geprobeerd zoals herstarten etc. Het bizarre is dat ook collega’s hierover hebben geklaagd. Ook dat agenda’s samengevoegd worden. Zo is sinds vandaag weer wel Primaire Kalender zichtbaar op mijn privé telefoon, maar als ik die aanvink zie ik al mijn afspraken en die van een van mijn collega’s.

Zijn wij de enige met dit probleem, zit dit in een update van Google of heeft het mogelijk met de server van het werk te maken die iets raars doet?

Wie kent het probleem en wie heeft de oplossing?

Groet Jay

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren