Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2019
  • 21:00

Ik heb voor mijn zoontje van 4 een Windows tablet en een oude Windows 10 Mobile telefoon. Kan ie in de auto wat filmpjes kijken. Mijn dochtertje van 7 heeft precies dezelfde apparaten, dus geen ruzie… altijd mooi!

Nu heb ik het account van mijn zoontje met zijn daadwerkelijke geboortedatum aangemaakt. Daardoor is hij als kind aan family link toegevoegd. Nu kan hij geen YouTube bekijken. Hij kan alleen op een Android apparaat YouTube Kids bekijken, maar dat heeft hij niet.

Ik kan zijn geboorte datum niet aanpassen
Hij kan zelf zijn geboortedatum niet aanpassen
Hoe krijg ik hem uit de Family Link?

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 31 januari 2019
  • 15:44

Is het niet mogelijk om de geboortedatum aan te passen via https://families.google.com/families of via de Family Link-app? 

Let er wel op dat Google om bevestiging kan vragen van een geboortedatum. Zo heb ik zelf een Gmail-account aangemaakt voor mijn dochter toen ze net geboren was. Daarbij heb ik de echte geboortedatum opgegeven, waarna de account direct geblokkeerd werd (omdat ze te jong was om een account te hebben) en kon deze alleen worden gedeblokkeerd met geldig identiteitsbewijs waarop stond dat ze minimaal 13 was.

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2019
  • 11:40

Verdorie! Nu heb ik het volgens mij verprutst!

Ik zat eens te kijken in die gezinsinstellingen. En omdat ik voor mijn dochtertje had ingesteld dat ze op 24-07-2000 geboren zou zijn kan ze wel gewoon YouTube kijken en niet enkel YouTube kids… so far, so good…

Maar nu kon ze dus ook zonder goedkeuring apps kopen van mijn credit card! En dat is niet de bedoeling. Dus ik heb haar leeftijd ingesteld op haar werkelijke leeftijd (8 jaar oud), maar dan wordt het account direct geblokkeerd. En nu heb ik geen mogelijkheid meer om dat te deblokkeren en haar leeftijd weer wat op te schroeven.

Is er een manier om die geboortedatum weer aan te passen zonder bewijs te hoeven uploaden?

En kan ik ook die betaalmethode (mijn credit card) enkel van de gezinsbibliotheek verwijderen?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren