Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Maggy

Maggy

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 november 2018
  • 12:12

LS
Mijn oude Wiko met android versie 4.4 wordt vervangen door een Moto G6 met Android 8. Die laatste komt bij eerste opstart met zeer uitgebreide hulp bij het overzetten van alles wat nu nog op de oude staat. Desondanks, ondanks eindeloos vechten met de instellingen van de wiko en eindeloos googlen kom ik er niet achter hoe ik nu verder moet. De Moto blijft zeggen dat er geen backups beschikbaar zijn terwijl de wiko met hetzelfde google account blijft beweren dat alles gebackupt is naar de cloud. Als ik kijk in google drive, zie ik onder backups alleen whatsapp staan en zelfs die vindt de moto niet. Beide toestellen draaien met de laatste nieuwe update van de door de fabriek geinstalleerde software, niet geroot of zo, ze hangen aan dezelfde wifi. Sim en SD card zitten nog in de Wiko.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5950
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • 27 november 2018
  • 17:49

Ik weet het niet zeker maar ik kan mij voorstellen dat back-ups van Android 4 niet door Android 8 ondersteund worden maar pas vanaf een latere versie. Ten tijde van Android 4 zag alles er nog heel anders uit.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6171
  • Reputatie 250
  • 27 november 2018
  • 19:25

De back-up van Whatsapp kun je terug zetten tijdens de setup van Whatsapp…….deze backup moet natuurlijk wel eerst gedaan zijn in Whatsapp op android 4.4 in settings/chats/chat backup.

Al het andere zal moeilijk gaan omdat er qua settings al heel wat veranderd is sinds android 4.4.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren