Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dannygroeneveld

dannygroeneveld

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 november 2018
  • 17:27

Waar ik ook op internet zoek, ik zie geen antwoord op mijn vraag. Hopelijk hangt hier een whizzkid rond die mij alsnog kan helpen. Mijn vraag is: hoe valt het te verklaren dat bij een USB kabel koppeling van mijn oude android Samsung tablet naar mijn MIO Cyclo 500 navigatie ik met file manager op de tablet alle folders op de MIO kan zien (zowel mio_system als mio_data) en als ik dezelfde MIO met een USB kabel hang aan een moderne android smartphone (S7 en Note9) ik slechts de folder mio_system zie en de folder mio_data voor mij verborgen blijft?! Mijnheer MIO kan/wil mij niet helpen…

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6531
  • Reputatie 250
  • 13 november 2018
  • 19:05

dan zal dat waarschijnlijk onderdeel zijn van de root van het apparaat en daar er tegenwoordig hogere beveiligings normen zijn dan oudere apparaten kun je daar niet meer bijkomen.

de oplossing is om de bootloader te unlocken om daarna te rooten.

let op! rooten is niet wegelegd voor de gemiddelde gebruiker en kan snel verkeerd gaan als je niet weet wat je aan het doen bent.
ook vervalt bij sommige fabrikanten de garantie zodra de bootloader unlocked is of het toestel geroot is.

klik hier voor een kleine opsomming wat root zoal betekent.

Bewerkt (13 november 2018 19:18) | link toegevoegd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren