Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wasknijper1990

Wasknijper1990

• Lid sinds 06 november 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 november 2018
  • 12:35

Hallo allen,

Nu weet ik niet of ik hier aan het juiste rubriekje ben, maar ik heb het idee dat het niet telefoon specifiek is, maar meer Android.

Een aantal weken geleden kwam ik erachter dat mijn wekker niet meer afging op mijn telefoon. Ik gebruik hiervoor de app 'Alarm Clock Extreme' waar ik eigenlijk nooit problemen mee ondervond daarvoor. Na 2 dagen mijn alarm niet afgegaan te zijn heb ik een andere applicatie geprobeerd. Uit mijn hoofd was dit 'Wake me'. Ook hier ging mijn testalarm wel af, maar de volgende ochtend niet meer. Daarna maar de stock android wekker gebruikt, maar hier ook hetzelfde riedeltje. Testalarm ging af, maar de volgende morgen niet.

Bij Alarm Clock Extreme kreeg ik de melding 'The scheduled alarm didn't go off' met daarna de suggestie dat 'het systeem' het blokkeerde of dat de 'do not disturb' instellingen niet goed stonden. Nu gebruik ik geen DND instellingen en daar wordt Alarm Clock Extreme als uitzondering gezien (zelf ingesteld). Bij de stock wekker kreeg ik de melding 'Alarm was dismissed and didn't go off'. 

Op de support website van AVG (maker van Alarm clock extreme) wordt alleen een generieke support pagina aangeboden waar niet veel instaat. 

Dus de telefoon vorige week maar een hard reset gegeven, alleen de nodige apps geinstalleerd en voila, werkt weer als een trein, Alarm Clock Extreme dan. Tot vandaag, waar de wekker weer niet afging. Zelfde melding 'The scheduled alarm didn't go off'. 

Ik zit dus een beetje met mijn handen in mijn haar, waar het aan kan liggen. Ik heb dus de instellingen van DND bekeken en die staan gewoon goed. Er is een uitzondering dat ACE gewoon hierdoor kan. Daarnaast gebruik ik geen DND. 

Heeft iemand ook maar enig idee hoe of wat?

Telefoon: OnePlus6
Android 9 (ik kreeg vanochtend een update, versie daarvoor durf ik niet te vertellen) ONEPLUS A6003_22_181026

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6529
  • Reputatie 250
  • 6 november 2018
  • 16:20

waarschijnlijk heb je in niet storen ( 'do not disturb') de wekker geen acces gegeven of op stil gezet. 

of check bij instellingen/apps en meldingen/klok of de klok voldoende machtigingen heeft.bij meldingen.

Bewerkt (6 november 2018 16:35) | extra info toegevoegd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren