Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2018
  • 19:33

Bij de app Screenshot Pro merk ik dat mijn zusje veeeel meer reviews in de Play Store kan zien dan ik. Ik heb er maar 8 en zij kan bijna eindeloos doorscrollen. Hoe kan dit? Ik heb de filters gecheckt. Die waren uitgeschakeld. Waarom kan ik niet dezelfde reviews zien als zij? Ik wil me ook oriënteren voordat ik een app download!

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2018
  • 20:14

Ligt het soms aan de taalinstellingen van mijn toestel? Volgens mij heeft iedereen English (USA) er standaard op staan. Al wordt die meestal verborgen en niet weergegeven bij je voorkeuren. Ik heb hem een keer geprobeerd eraf te gooien of te vervangen door English (UK), maar dat kon niet.

Bij mijn taalvoorkeuren staat:
1 Nederlands (Nederland)
2 English (United Kingdom)

Omdat Nederlands op 1 staat, is dat de default. Dus in principe lees ik alles nederlands op mijn telefoon. Maar ik had gehoopt door United Kingdom toe te voegen, dat ik meer reviews zou kunnen lezen in de Play Store. Het lijkt er alleen op dat ik juist minder reviews kan zien?!?

Wat hebben jullie bij taalvoorkeuren van je toestel ingesteld en hoeveel reviews zien jullie bij de app Screenshot Pro?

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2018
  • 20:39

Mysterie opgelost. Ik heb bij mijn taalvoorkeuren nummer 1 en nummer 2 van plek verwisseld. En er verscheen een lange rij met reviews. Echter geen van de reviews was hetzelfde als die ik eerst zag. En ze zijn ook niet hetzelfde als die van mijn zusje. Het zijn compleet andere reviews. Dus je krijgt alleen de reviews te zien van mensen die precies dezelfde taalvoorkeuren op hun toestel hebben als jij.

Mijn probleem is dus niet op te lossen, vrees ik. Elke keer de taalinstellingen van mijn toestel op alle mogelijke manieren aanpassen is tenslotte nogal omslachtig…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren