Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dekwoje

dekwoje

• Lid sinds 30 september 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 september 2018
  • 15:11

Goedemiddag allemaal,  Ik heb een vraagje over het “ecosysteem” van Apple en Android.
Eerst en vooral. Ik ben een tevreden gebruiker van het ecosysteem van Apple.
iMac, iPad, iPhone, Apple TV, Apple watch,… alles draait hier netjes als een speer… ;-) En dit al een jaar of 5. Maar… het is niet omdat je met een Renault rijdt dat je heel je leven met Renault moet blijven rijden? Toch? Daarom kort deze vraag. Zijn er onder jullie die dit reeds gedaan hebben? Eens een totale wissel van Apple naar Android? Tevreden? Dus alles een keer van Android laten samen werken… (PC, tablet, smartwatch, Chromecast) Kwestie van sommigen hun ervaringen hierover eens te lezen? Alvast merci voor de input en nog een fijne zondag! GroetenStef

JiYong

JiYong

• Lid sinds 06 mei 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2018
  • 17:55

Ik heb nooit een iMac, iPad, iPhone, etc. gehad, dus over een overstap kan ik je niets vertellen.

Ik heb wel een Chromebook, tablet en smartphone. Vroeger ook nog een Chromecast gehad, maar nu gebruik ik meer de smart functies van mijn TV. Dit werkt naar mijn volle tevredenheid (Chromecast was ik ook blij mee, maar werd dus overbodig voor mij). Niet dat ik veel gebruik maak van multi-device functies. Zo gebruik ik wel mijn telefoon voor Youtube op de TV, maar dan houdt het wel zo'n beetje op. Ik heb dus ook geen smartwatch.

Wat ik me wel afvraag, is hoe gehecht jij bent aan de diensten van Apple? Heb je veel in de iCloud staan, gebruik je FaceTime en heb je bijvoorbeeld veel liedjes gekocht van iTunes?

Kun je wat meer beschrijven hoe je jouw apparaten in het ecosysteem van Apple gebruikt?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren