Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

henkkeuk

henkkeuk

• Lid sinds 02 september 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 september 2018
  • 12:18

Android 7.1.1.
Tot ik een Sony app installeerde vanwege een nieuwe koptelefoon, bleef de audio op mijn oude bluetooth koptelefoon doorspelen als ik m'n smartphone in slaapstand zette zodat ik die in mijn zak kon stoppen en de muziek bleef horen.
Nu (na de installatie) stopt de audio via bluetooth als ik de slaapstand activeer.
Verwijderen van de Sony app hielp niet de oude situatie terug te krijgen.
Wie kan me vertellen waar ik deze setting kan instellen?

_Rufus

_Rufus

• Lid sinds 03 september 2018
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 3 september 2018
  • 01:42

Er zijn verschillende manieren om dit soort zaken op te lossen;

1. Start de telefoon opnieuw op; verwijder de hoofdtelefoon en verbind opnieuw. Als dit niet werkt;
2. Jouw android-versie heeft verschillende batterij-verbeteringen, wees er zeker van dat jouw muziek app niet hieronder staat. Je kunt dit controleren door naar Instellingen –> Batterij –> Menu –> Batterij optimalisatie –> Toon alle apps; en zorg dat jouw muziek app op 'niet geoptimaliseerd' staat.
3. 'Correlatie is niet causatie' het kan zijn dat tijdens of kort voor/na het in gebruik nemen van de sony app jouw muziek-app een update heeft gehad die een bug heeft; voor zover ik weet kan de Sony app, mits geen root-toegang of ingebouwde app is van jouw telefoon, niets veranderen in de manier hoe jouw telefoon geluid afhandeld (alleen kan de app eventueel de muziek harder/zachter zetten).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren