Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EA010

EA010

• Lid sinds 13 augustus 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2018
  • 03:51

Beste mensen,

Ik had laatst een ongelukje met mijn telefoon.
Scherm stuk, achterkant kapot etc.
Dus even de verzekering gebeld telefoon moest ik even fabrieksinstellingen doen (gedaan via de telefoon zelf dus niet met de knoppen) daarna opgestuurd. Wel een back up gemaakt voordat ik de fabrieksinstellingen deed.

Nou werd mijn toestel paar dagen terug geleverd. Helemaal blij zet hem aan kom bij de google pagina waar ik mijn eigenaarsaccount moet invullen. Vul het netjes in en hij doet het niet? Ik kom er niet in.

Als ik inlog via google account op de laptop zie ik dat hij gewoon geregistreerd staat en ook de apps wat ik op mijn telefoon heb evenals de back up op dezelfde google account gedaan.

Dus ik heb even geprobeerd om een hard reset te doen ik had hiervoor dus mijn wachtwoord veranderd misschien lag het daaraan.. 

Ik dus even gewacht donderdag 20:23 tot zondag 20:23 weer proberen in te loggen en weer niet…

Ook heb ik verschillende accounts gebruikt misschien dat het wel werkt en ook geprobeerd om met mijn telefoon nummer nog meer emailadressen te zien maar dit werkte ook niet…

Het enige wat ik krijg te zien is dat ik een probleem heb met het ontvangen van de code -.-

Iemand met tips adviezen wat ik kan doen en of ik via de knopjes backup weer kan downloaden zodat het toestel start?

Het gaat om een Note 8 N950F/DS DUO Sim ..

Alvast bedankt!

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6547
  • Reputatie 250
  • 13 augustus 2018
  • 10:42

Als je problemen hebt met het ontvangen van de code zet dan tweestaps verificatie van het betreffende Google account uit.
Dit kun je uitzetten op je pc.

Zie ook link.

https://support.google.com/accounts/answer/185839?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl;=nl

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren