Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

  • Pokémon Quest

  • PUBG Mobile

  • Super Mario Run

  • RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Oppo R17 Pro

  • Pocophone F1

  • Xiaomi Mi A2

  • Samsung Galaxy Note 9

  • Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

  • ASUS ZenPad S 8

  • ASUS ZenPad 8

bernadine88

bernadine88

  • Lid sinds 20 juni 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 20 juni 2018
  • 12:39

Hallo normaal kreeg ik altijd netjes een melding van een spel of app maar na de update krijg ik geen melding meer. Ik heb alle meldingen aangezet maar nog steeds niks.  Iemand ook dit probleem?

Demiduimelot

Demiduimelot

  • Lid sinds 22 juni 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #2
  • 22 juni 2018
  • 12:15

Precies het zelfde probleem

cauwenbc

cauwenbc

  • Lid sinds 24 juni 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 24 juni 2018
  • 12:42

Hallo normaal kreeg ik altijd netjes een melding van een spel of app maar na de update krijg ik geen melding meer. Ik heb alle meldingen aangezet maar nog steeds niks.  Iemand ook dit probleem?
Iemand al een oplossing gevonden?
al een halve dag zoet mee en niks gevonden wat het probleem oplost. 
 Na de update werkt niks nog naar behoren.

cauwenbc

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5967
  • Reputatie 250
  • #4
  • 24 juni 2018
  • 13:17

Hallo normaal kreeg ik altijd netjes een melding van een spel of app maar na de update krijg ik geen melding meer. Ik heb alle meldingen aangezet maar nog steeds niks.  Iemand ook dit probleem?
Iemand al een oplossing gevonden? al een halve dag zoet mee en niks gevonden wat het probleem oplost.   Na de update werkt niks nog naar behoren.
cache geheugen of eventueel de gegevens wissen van de playstore app….om vervolgens de instellingen in de playstore app opnieuw in te stellen.
bijvoorbeeld bij de playstore naar instellingen gaan/meldingen beheren en daar aanvinken wat je wilt  of apps updaten.

cache en gegevens wissen zit bij instellingen/apps en meldingen/playstore klink op opslagruimte en wis de cache en eventueel gegevens.

je zou ook nog naar instellingen/apps en meldingen kunnen gaan, zoek en klik op de playstore en pas app meldingen aan.

let op! bij het verwijderen van de gegevens van een app heb je kans dat je de inloggegevens kwijt bent en opnieuw moet instellen.

Bewerkt (24 juni 2018 13:21)
bernadine88

bernadine88

  • Lid sinds 20 juni 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #5
  • 24 juni 2018
  • 23:01

Alles gedaan naar werkt nog steeds niet

cauwenbc

cauwenbc

  • Lid sinds 24 juni 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #6
  • 24 juni 2018
  • 23:15

Ik heb via de sopport service eerst een backup up moeten nemen en dan een hard reset moeten uitvoeren.
Bij mij werkt het weer nu.

cauwenbc

bernadine88

bernadine88

  • Lid sinds 20 juni 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #7
  • 24 juni 2018
  • 23:18

Terug naar fabrieksinstellingen? Ik ben een leek met back ups maken… de laatste keer kreeg ik er niks meer op

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5967
  • Reputatie 250
  • #8
  • 24 juni 2018
  • 23:21

Terug naar fabrieksinstellingen? Ik ben een leek met back ups maken… de laatste keer kreeg ik er niks meer op
ik weet niet welke telefoon jij hebt maar wis het algehele cache geheugen eens in de recovery van de telefoon.

helpt dat ook niet dan is de factory reset de enigste optie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren