Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

John130410

John130410

• Lid sinds 29 april 2018
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 29 april 2018
  • 08:24

hallo. misschien heeft iemand hier ervaring mee. ik heb sinds 3 dagen een nokia 7 plus met kale android.
alles draait op google, zo ook mijn contacten. nu viel mij op dat het opgeslagen contact 112 niet meer tussen de contacten stond. ik wil deze opnieuw opslaan, krijg ik de melding "kan geen noodnummer opslaan"…. iemand misschien die weet waarom dat is? heb zoveel telefoons gehad maar dit nog nooit meegemaakt. wil het nummer opslaan zodat ik em als direct bellen widget op een screen kan plaatsen. alvast hartelijk dank. groet john

Bewerkt (29 april 2018 11:00)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 29 april 2018
  • 12:36

klopt inderdaad dat het noodnummer (112) niet meer op slaan is via de telefoon of contacten app op een nokia draaiende op android 8.1.0.

via een omweg lukt het nog wel…..ga daarvoor op een browser en type google contacten log vervolgens in op je google account waarmee het toestel is aangemeld, kies vervolgens het plusteken rechtsonder en voeg je 112 nummer in en sla hem op.

ga nu op je toestel naar instellingen/gebruikers en accounts klik erop en kies je google account klik onderaan op accountsynchronisatie en vink contacten of alles aan…..kies rechtsboven (drie puntjes) en kies nu synchroniseren.

sluit nu alle applicaties en open vervolgens de contacten app…..en zie daar is het aangemaakte 112 contact.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren