Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 18 april 2018
  • 13:11

Ik heb een Galaxy S8 en ben daar prima tevreden mee. Nu krijg ik morgen nog een Galaxy S8 van mijn werk. Wat is het handigste? Daar hetzelfde GMail account gebruiken? Of een nieuwe aanmaken?
En voor het Samsung account? (Voor zover je die nodig hebt…)

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 19 april 2018
  • 11:37

Ligt er maar net aan wat je gebruikt en wat je handig vindt. Slapie en ik hebben op beide phones hetzelfde Google account, omdat we samen dezelfde agenda gebruiken (allebei een eigen kleur en nog een kleur voor dingen die we samen doen), en vooral omdat aangeschafte apps dan op beide toestellen te gebruiken zijn. Daarnaast heeft hij zijn eigen Google account er ook op staan zodat we wel allebei ons eigen gmail account kunnen gebruiken.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Keupie

Keupie

• Lid sinds 05 april 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 19 april 2018
  • 13:31

Je kunt meerdere google accounts naast elkaar gebruiken. Ik gebruik ook 2 accounts, 1 familie account en mijn eigen account. Het is maar net wat je handig vindt. Voor de contacten en dergelijke is het wel handig om hetzelfde account te gebruiken.

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 19 april 2018
  • 22:22

Juist voor mijn contacten, mail enz gebruik ik mijn GMail niet. Daar gebruik ik zakelijk mijn zakelijke mail account voor en privé mijn outlook.

Ik heb nu in de store hetzelfde GMail account, maar Runtastic en Domoticz zou ik volgens mij toch echt weer opnieuw moeten aanschaffenHmmm… Domoticz heb ik via mijn bestelgeschiedenis kunnen installeren, maar Runtastic Pro niet.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren