Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

  • Pokémon Quest

  • PUBG Mobile

  • Super Mario Run

  • RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Oppo R17 Pro

  • Pocophone F1

  • Xiaomi Mi A2

  • Samsung Galaxy Note 9

  • Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

  • ASUS ZenPad S 8

  • ASUS ZenPad 8

Fujintux

Fujintux

  • Lid sinds 01 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 16 april 2018
  • 07:59

Mijn zakelijk account heb ik op mijn privé mobiel. Daarvoor is een wachtwoord of pincode verplicht. Deze moet ik regelmatig wijzigen. Na wijzigen blijft de melding hiervoor terugkomen. Oplossing is de Exchange account verwijderen en daarna opnieuw aanmaken. Dat laatste wil niet meer, omdat er sprake blijkt van een dubbel account. Dit is raar want zelf zie ik geen Exchange account. Blijkbaar is er iets blijven hangen op de achtergrond bij het verwijderen. Is dit niet goed gegaan. Heeft iemand een idee, een oplossing? Alvast bedankt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren