Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

drumman55

drumman55

• Lid sinds 12 maart 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 april 2018
  • 10:05

Hallo allenaal,

Het klinkt zo simpel, en toch zo lastig kan het zijn. Het geval is deze:

Ik heb een map met 700+ nummers van diverse artiesten. Allemaal netjes getagged met MP# editor, als album een naam gegeven Band Of Friend als album artiest gegeven Various Artists, en als artiest de werkelijke uitvoerder en als titel de juiste titel.
Nu als ik deze map naar mijn sd card transporteer, maakt Android van elke artiest een aprarte map aan. Wat ik ook probeer, hoe vaak ik de kaart formatteer en weet niet wat, het resultaat is en blijft hetzelfde.
Voor de hand liggende vraag mogelijk, heeft iemand dergelijke problemen ook gehad, en zo ja, wat kan ik eraan doen om dit op te lossen, zodat Android niet van elke artiest een aparte map aanmaakt??
Elke suggestie zou mij zeer welkom zijn waarvoor bij voorbaat mijn dank:-)

Groeten,

Jan

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 13 april 2018
  • 19:13

Hoe kopieer je dat dan precies? Via een speciaal programmaatje?

Als ik muziek wil kopiëren naar mijn sd kaart dan koppel ik de telefoon via de kabel met de laptop zodat deze als USB drager in Windows Explorer te zien is, en copy/paste dan de muziekfolders zoals ik dat ook met alle andere bestanden doe. Dan blijft de folder structuur hetzelfde.

Het zou wel kunnen dat je muziek app dit anders weergeeft, maar dan zou hij de mp3 tags wel moeten aanhouden.

drumman55

drumman55

• Lid sinds 12 maart 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 17 april 2018
  • 23:35

Dank voor je reactie, ik doe het hetzelfde als jij doet, toch heb ik het resultaat zoals omschreven….met welk programma tag jij??

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren