Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Havelock

Havelock

• Lid sinds 16 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2018
  • 08:44

hallo android gebruikers,

Ik zal nog wel heleboel vragen hebben over android daar is deze site erg handig voor heleboel informatie!
wie kan mij een hele goeie technische informatie geven hoe het besturingssysteem in elkaar zit en werkt ik wil namelijk misschien het komende jaar waarschijnlijk overstappen naar android.
Ik wil ook graag dingen zo als me telefoon op afstand terug kunnen vinden ik weet dat het ook met android kan ik weet alleen niet hoe.
Zo zullen er wel meer dingen die op een iphone mogelijk zijn waar ik gebruik van maak die ik dan ook met android zou willlen!
Als het mogelijk is anders moet ik dat voor lief nemen als die functie er niet is voor android en kijken of ik daar ook zonder die functie op android wat dan wel helaas wel op de iphone is…
Maar ik wil eerst goed de voor en nadelen op rijtje hebben om goed die over weging  te kunnen nemen of het de moeite waard is.
Ik wil zo goed mogelijk beeld te kunnen krijgen  dat ik niet tegen problemen aanloop als ik misschien ga over stappen.

Nu heb ik ook gelijk het grootste probleem zijn voor mijn apps die op iphone(6s) gebruik alternatieven voor aanwezig ?

Bedankt alvast om mij op weg helpen.

Bewerkt (23 januari 2018 09:05)
patmes

patmes

• Lid sinds 14 juni 2012
  • Berichten 208
  • Reputatie 10
  • 23 januari 2018
  • 12:51

voor u telefoon te vinden is er van google find my device.
Hiermee kan je u telefoon terugvinden en zelfs wissen of laten bellen.
Voor de apps op u iphone zul je moeten nakijken of deze ook voor android bestaan.

Zwarte Samsung S7 Edge

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5959
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 23 januari 2018
  • 19:28

hoe technisch wil je het hebben?

Als het over Android zelf gaat en hoe het besturingssysteem in elkaar zit bestaat er uitgebeide info op: https://source.android.com/devices/tech/ dit is wel in het engels en enige technische vaardigheden en kennis van terminologie is wel vereist.

als je meer een gedetailleerde handleiding zoekt dan kun je beter naar een toestelhandleiding gaan, want iedere fabrikant maakt net iets anders van Android dan anderen. Een voorbeeld van de handleiding van de Samsung S8 is hier te vinden:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201711/20171115142241613/SM-G95X_UM_Open_Nougat_Dut_Rev.1.2_171019.pdf

Als je iets er tussenin zoekt dan kan wikipedia je informatie leveren. https://en.wikipedia.org/wiki/Android_(operating_system)
Zoals vaak en ook hier, de Engelstalige wikipagina is vele malen uitgebreider dan de Nederlandse.

Bewerkt (23 januari 2018 19:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren