Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2009
  • 21:52

ik krijg de indruk dat de cupcake die uitgerold is niet geheel positief ontvangen wordt? klopt dit?

ik heb het hier over de officiële versie niet de haykuro, jesefreke of thedude versies.

kunnen jullie wat ervaringen opnoemen die minder zijn.

Bewerkt (6 mei 2009 21:52)
wimstradamus

wimstradamus

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2009
  • 09:43

iedereen vind het systeem sneller geworden, maar dat vind ik niet.
en ik had de eerste dag problemen met wifi, hij gaf aan dat ie verbinding had maar werkte niet. inmiddels opgelost (geen idee waardoor, waarschijnlijk reset)
voor de rest is ie wel ok. mis alleen nog copy/past in gmail en bestanden verzenden via bluetooth en flash support in browser.

Bewerkt (7 mei 2009 09:43)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2009
  • 09:51

Ik kan alleen iets zeggen over de JesusFreke-1.5-ADP-versie:

- Het bekende werk van 1.5: Video. Cool! Betere looks (Spare Parts ftw), Voice Search e.d.
- Lijkt iets trager te zijn dan 1.4x
- Batterij lijkt iets langer mee te gaan
- Market doet het soms niet goed (1 found, laat soms niets zien)
- Bestaande apps werken soms niet goed (Useful Switchers bijv.)

De JF-update tool is trouwens wel superhandig. Geen gedoe meer met USB-kabels etc. om te updaten of downgraden. Alles OTA met een druk op de knop.

Bewerkt (7 mei 2009 09:51)
eagle

eagle

• Lid sinds 08 mei 2009
  • Berichten 285
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2009
  • 13:58

Camcorder en auto rotate zijn leuk. Voor de rest draai ik nog niet zoveel apps (misschien ga ik hem nog rooten binnenkort), dus over snelheid heb ik niet zoveel te zeggen. Twitroid wel opnieuw moeten installeren, want liep vast na upgrade. En ik ben mijn app Dark Keys kwijt :cry:

Bewerkt (8 mei 2009 13:58)
Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2009
  • 23:53

Ben blij met jullie reacties, want ik ben blijkbaar niet de enige. Om het gewoon maar even ronduit te zeggen: ik word SCH*$Tziek van de traagheid van m'n G1 na de Cupcake update… ;-)

Dit is met name te merken als ik een aantal apps heb aangeroepen, laten we zeggen: TwitterRide, Gmail, K-9 mail en de Browser. Als ik dan op dat moment op de home knop druk, duurt het echt soms wel meer dan 10 seconden voordat m'n homescherm weer tot rust is gekomen en ik kan swipen van links naar rechts en andersom. Dit swipen gaat los daarvan vaak met enige vertraging inderdaad…

Daarnaast heb ik ook bijvoorbeeld met tekst invoer dat de tekst op het scherm achter ligt met wat ik typ of zelfs in eerste instantie helemaal niet getoond wordt.

En zo zijn er nog wel wat trage dingen op te noemen. Erg, erg jammer… Meer functionaliteiten is super, maar dit mag nooit op deze manier ten koste gaan van de snelheid.

Bewerkt (13 mei 2009 23:53)
Rhos

Rhos

• Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2009
  • 09:00

rooten wnat ik heb hier niet veel last van. snelheidverlies lijkt vooral bij de orginele cupcake te zijn.

Bewerkt (14 mei 2009 09:00)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2009
  • 09:18

raydekok
rooten wnat ik heb hier niet veel last van. snelheidverlies lijkt vooral bij de orginele cupcake te zijn.
Hi Raymond, rooten is niet de oplossing. Ik heb het nl. ook en ik draai dezelfde versie als jij. Denk wel dat ik een paar apps op sd ga installeren, dan kan de G1 in het interne geheugen beter swappen lijkt me.

Bewerkt (14 mei 2009 09:18)
Rhos

Rhos

• Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2009
  • 11:08

Ippe Ziepe
raydekok
Hi Raymond, rooten is niet de oplossing. Ik heb het nl. ook en ik draai dezelfde versie als jij. Denk wel dat ik een paar apps op sd ga installeren, dan kan de G1 in het interne geheugen beter swappen lijkt me.

oplossing of niet de custum firmwares zijn vaak lichter gemaakt kijk naar die van thedude. maar goed het ligt ook wel aan het aantal toepassingen inderdaad. ik heb mijn aps op mijn sd dat scheelt al een hele hoop.

Bewerkt (14 mei 2009 11:08)
eagle

eagle

• Lid sinds 08 mei 2009
  • Berichten 285
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2009
  • 12:44

Hier geen last van snelheidsverlies. Maar ik draai niet zo erg veel apps. Ik had wat last van een trage telefoon als -bijv- Twidroid updates aan het verwerken was. Ik heb na apps2sd en cpu@528 dat (nog) niet gehad (een paar dagen).

Bewerkt (14 mei 2009 12:44)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2009
  • 13:00

Heb je hem overgeklokt met OpenOverclocker?

Bewerkt (14 mei 2009 13:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren