Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Huawei Mate 10 Lite

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Mijngebruikersnaamisniettekort

Mijngebruikersnaamisniettekort

• Lid sinds 19 mei 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2017
  • 22:58

Hallo,

Ik had vroeger een hotmail adres zoals menig ander in de gouden MSN messenger tijd.
Dit mail adres is toen der tijd gehackt en stuurde spam naar mijn contacten, ik ben toen lang bezig geweest het adres terug te krijgen en daarna op te zeggen maar mijn toenmalige  telefoonnummer voor herstelling   had ik niet meer en ik kon niks van de wachtwoorden of geheime vraag van het account meer wijzigen. De pc waar ik toen gebruik van maakte is ook bezweken onder de geïnfecteerde bestanden.
Ik ben toen naar Gmail overgestapt en daar maak ik de laatste jaren tevreden  gebruik  van.  
Een pc gebruik ik sindsdien niet meer alleen mobiele telefoons waarvan het meest recente toestel een S5 mini is, het toestel heeft het een lange tijd goed gedaan maar sinds de marshmallow update heb ik vaak een te vol ram geheugen waar ik de laatste tijd wat problemen mee heb gehad. de laatste maand leek het probleem steeds erger te worden samen met enige activiteiten die de laatste week een nogal vreemde wending namen. Het begon met een toename aan traagheid maar de laatste week stonden er onder andere onbekende apps op het toestel ism schermoverlay en systeemtoegang, dus ik ben alles na gaan lopen en toen ik bij aparaatbeheer en systeem toegang kwam zag ik dat niet alleen mijn Gmail meer als beheerder stond maar ook het gehackte hotmail adres!
Nu heb ik de complete telefoon een fabrieksinstellingen reset gegeven maar aangezien ik het hotmail adres al jaren niet meer gebruikt heb vermoed ik dat dit adres alsnog ergens mee gelinkt staat, in mijn Google account kan ik niets vinden en mijn geheugenkaart heb ik ook niet meer in het toestel.

voor de rest lijkt alles nu schoon te zijn maar ik heb nog weinig tot niets gesynchroniseerd met mijn Google account vanwege het volgende, aangezien er diverse schermoverlay en systeem toegangen toegekend waren aan dat gehackte account vraag ik mij af hoe veilig mijn gegevens nog zijn, ik had namelijk de optie wachtwoord kort weergeven aanstaan, en ik vraag mij af of ze die hebben kunnen lezen.

en deze vraag is misschien niet geschikt voor dit forumdeel maar is het verstandig om de backups van Google terug te downloaden op dit toestel of welke veiligheidsvoorzieningen zouden jullie mij aanraden? het is mij namelijk nog steeds een raadsel hoe dat account op dit toestel heeft weten door te dringen.

mvg

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren